Najem dvorane – na kaj moramo biti pozorni?


Najem dvorane je dejanje, s katerim se dan danes precej pogosto soočajo podjetja in drugi subjekti na trgu, ki organizirajo predavanja, izobraževanja, konference in druge podobne dogodke. Gre za najem prostora, ki ga lahko uporabljamo v različne namene – uporabimo ga lahko za izvedbo seminarjev, razprav, forumov, predavanj ali drugih srečanj večjih skupin ljudi.


Želja prav vsakega organizatorja dogodkov je prav gotovo ta, da se bodo njegovi povabljeni na dogodku počutili prijetno in da bodo v dogajanju uživali – pa naj si gre za izobraževanje, seminar ali drug dogodek z več udeleženci. Seveda je v ta namen potrebno poskrbeti za to, da bo dvorana, ki jo najamemo, zadostila vsem potrebam, ki jih bodo naši gostje imeli. Poleg tega pa moderno opremljena dvorana ni vse, o čemer moramo pri najemu prostora za poslovni dogodek ali drug dogodek razmisliti.


Pri najemu konferenčne dvorane moramo nekaj razmisleka posvetiti izbiri lokacije


Verjetno ste o lokaciji izvedbe dogodka že pred najemom dvorane v Ljubljani ali na drugi lokaciji, tehtno razmislili. Kljub temu pa gre za zelo pomemben faktor, ki mu moramo nameniti kar nekaj pozornosti.  Če gre za najem poslovnega prostora za lokalni poslovni dogodek boste najverjetneje iskali prizorišče v razumni razdalji od delovnih mest večine udeležencev. V kolikor gre za dogodek, ki se ga bodo udeležili posamezniki iz celotne države ali morda celo širše, pa velja izbrati lokacijo, ki je čimbolj nevtralna, velja pa razmisliti tudi o bližini letališča.


V vsakem primeru ne smemo pozabiti na nujnost upoštevanja prevoza in parkiranja. Oboje lahko obiskovalcem dogodka vzame kar pecelj časa, zato je dobro, če jih za pot pravilno pripravimo: z zemljevidi GPS, navodili za vožnjo in informacijami o parkiranju/prevozu na dosegu roke bodo vaši obiskovalci olajšani, pomembno pa boste zmanjšali tudi zamujanje na dogodek.


Kaj vse moramo upoštevati pri najemu dvorane?


Seveda pa je zelo pomemben tudi izgled ter praktičnost prostora ki ga najemamo. Za najem dvorane se velja odločiti, če je le ta praktična ter nam ponuja vse, kar potrebujemo za izvedbo dogodka. Tudi, če gre z izvedbo konference in se torej odločimo za najem konferenčne dvorane, je skoraj nujno, da dvorana poleg miz, stolov in velikega platna premore tudi nekaj kosov, ki bodo obiskovalcem ponudili dodatno udobje. Sem vsekakor štejemo kavni avtomat, garderobo, nekateri poslovni prostori pa se lahko pohvalijo celo z manjšo kuhinjo.


Tudi oprema, s pomočjo katere bomo dogodek izvedli, naj bo v skladu z novejšo tehnologijo. V zadnjem času prednjačijo interaktivne table, ki so skoraj v popolnosti nadomestile projektorje.


Možnost najema konferenčne dvorane v Ljubljani


V podjetju Uradni list Republike Slovenije d.o.o. vam ponujamo možnost najema dvorane tudi v Ljubljani. Dvorana, ki jo ponujamo, je prostorna in moderno opremljena. Število udeležencev, ki jih lahko sprejme, je odvisno od postavitve, ki jo boste izbrali. V postavitvi “kino” dvorana sprejme do 70 udeležencev, v “šolski postavitvi” pa 30 udeležencev. Ob dogodku bomo v podjetju Uradnega lista Republike Slovenije d.o.o. poskrbeli tudi za tehnično pomoč in pripravo prostora glede na zahteve in želje, ki nam jih boste kot organizator dogodka imeli.


Uradni list


V podjetju se dobro zavedamo, da je dan danes izjemno pomembna tudi oprema prostora, v katerem bo dogodek potekal. Dvorana, ki jo ponujamo v najem, je opremljena s tehnično napredno opremo. Vsebuje namreč prenosni računalnik, dve projekcijski platni, dva LCD projektorja, osnovno ozvočenje ter Wi-Fi povezavo. Poleg tega ponujamo tudi možnost najema prevajalskih kabin, v kolikor se za to pojavi potreba. Ob najemu dvorane vam pripada tudi govorniški pult z mikrofonom, predsedniško omizje z mikrofoni ter stoli z mizicami, ki omogočajo aktivno udeležbo vseh navzočih. V dvorani se nahaja tudi laserski kazalnik oz. t.i. „pointer“, magnetna tabla s pisali, poskrbeli pa smo tudi za stojalo flipchart, ki omogoča enostavnejšo izvedbo dogodka. Da bo celoten dogodek še prijetnejši, vam v sklopu najema dvorane v preddverju pripada tudi garderoba za obiskovalce ter balon s pitno vodo.


Dvorana je enostavno dostopna, ponuja pa tudi možnost parkiranja


Dvorana se nahaja v našem glavnem mestu in je zato enostavno dostopna tako ljudem iz okolice, kot tudi ljudem iz celotne države. Dvorana je hitro dostopna z avtoceste, kjer je potrebno slediti oznakam za izvoz “Bežigrad”. Omenjen izvoz vodi skoraj naravnost do dvorane, ki se nahaja v stavbi, imenovani “Rotonda”. Da je vse še lažje, se pod stavbo nahaja tudi garaža, kar še olajša izvedbo celotnega poslovnega dogodka, predvsem za njegove udeležence, pa tudi za izvajalce.


Pri rezervaciji termina za najem dvorane se vam bomo v Uradnem listu Republike Slovenije d.o.o. skušali kar se le da prilagoditi in vam tako omogočiti izvedbo dogodka, kot ste si jo predstavljali. Vsekakor pa moramo omeniti tudi, da lahko v skladu z dogovorom pripravimo tudi material, ki bi ga na vašem dogodku potrebovali – v mislih imamo predvsem letake, bloke ali druge papirnate pripomočke.