-
Sorodne kategorije:
Vozila in transport Avtomobilizem
- Avto Minjon d.o.o.
- Motorno olje
- Led avtomobilski žarometi
- Led delovne luči
- Led dnevne luči
- Led luči za avto
- Led luči za avtomobile
- Led luči za avtomobile cena
- Led svetila za avtomobile
- Led svetila zunanja
- Led žarometi
-
Lepilni trakovi
- Lepilni in povezovalni trakovi
- Cena lepilnih trakov
- Lepilni trak
- Lepilni trak za pakiranje
- Lepilni trakovi (pakiranje)
- Lepilni trakovi pp
- Lepilni trakovi za pakiranje
- Lepilno-povezovalni trakovi
- Pakirni in embalazni material
- Pakirni lepilni material
- Pakirni material
- Povezovalni trakovi
- Tekstilni lepilni trakovi
- Lepilni trakovi
- Lepilni trakovi
- Tekstilni in papirni lepilni trak
- PP lepilni trakovi
- Lepilni trakovi cena
- Povezovalni trakovi za palete
- Pozicijska luč
- Stretch folija
- Črpalka za gorivo
- Mazalka za mast
- Hidravlično olje
- Črpalka za olje
- Olje za menjalnik
- Partizanska cesta 24, 1381 Rakek
- https://www.minjon.si
- info@minjon.si
- 01 705 12 53
Besedne povezave
črpalke za gorivo
,črpalka za prečrpavanje goriva
Črpalka za gorivo – njena naloga, okvara in menjava
Primarna dejavnost črpalke za gorivo je injicirati oziroma pri starejših modelih vozil prenesti in donesti zadostno količino goriva z zadostnim pritiskom na uplinjače motorja. Medtem, ko avtomobili z uplinjači še vedno uporabljajo membranske črpalke z nizkim dovodom pritiska, ki jih pogajanja motor neposredno, pa najdemo v sodobnih vozilih črpalko za gorivo na električni pogon, ki se nahaja na ali v rezervoarju za gorivo.
Vozila z bencinskimi motorji običajno uporabljajo črpalke, ki prenašajo gorivo skozi rotor. Zaradi tega so hrupna in ustvarjajo stalen pritisk. Ker je dizelsko gorivo, še zlasti hladno, sorazmerno viskozno, se v dizelskih vozilih pogosteje uporabljajo tlačne črpalke, ki so na splošno bolj primerne za prenos visoko viskoznih tekočin.
Črpalka za gorivo je zasnovana tako, da zadovolji potrebe motorja, in lahko ustvari pritisk s pretokom do 250 litrov na uro, seveda odvisno od tipa 3 do 7 barov. Gorivo, ki teče skozi, zagotavlja potrebno hlajenje in mazanje črpalke za gorivo. Med znanimi proizvajalci črpalk za gorivo so Bosch, Vemo, Valeo, Mapco, Stark in Pierburg. Vendar pa nas zanima tudi, kaj se zgodi, če se nam črpalka za gorivo okvari. Oglejmo si naslednji odstavek.
Osredotočimo se najprej na popolno okvaro črpalke, saj je ta najbolj pomembna. Popolna okvara črpalke za gorivo pomeni, da motor ni več oskrbovan z gorivom, kar vodi do zaustavitve vozila. Iz tega razloga so črpalke običajno zasnovane tako, da so zelo zanesljive in pogosto dosežejo nekaj tisoč ur delovanja brez napak.
Obstaja pa tudi pokvarjena črpalka za gorivo z zmanjšano močjo, ki pomeni slabše delovanje motorja. Pogosto vodi do prekinitev in trzanje motorja, v najslabšem primeru pa do zastoja motorja. Da bi zagotovili udobje in zanesljivost vožnje z avtomobilom, moramo pokvarjeno črpalko za gorivo takoj popraviti ali še bolje, čisto profesionalno zamenjati.
S potrebnim tehničnim znanjem lahko pokvarjeno črpalko za gorivo zamenjate sami, vendar bodite pazljivi, da upoštevate vse varnostne predpise, ki veljajo pri popravljanju vozila. V tem primeru, je potrebno odklopiti najprej akumulator in odpreti pokrovček za gorivo. Dostop do črpalke za gorivo (odvisno od modela vozila) je običajno možen pri tleh prtljažnika ali pod zloženimi zadnjimi sedeži.
Na črpalki za gorivo je potrebno odstraniti od električne priključke, nato se lahko črpalka odstrani z dovoda goriva in loči od nosilca. Novo črpalka za gorivo lahko ugodno in enostavno naročite v različnih spletnih trgovinah ali pa jo osebno kupite pri avtomehaniku.
Vrste črpalk in značilnosti
Visokotlačna črpalka za gorivo se skrajša kot vbrizgalna črpalka. Ta naprava je ena najbolj zapletenih pri zasnovi dizelskega motorja. Glavna naloga takšne črpalke je dobava dizelskega goriva pod visokim pritiskom. Poznamo več vrst črpalk za gorivo, ki so si med seboj zelo podobne. Poznamo visokotlačne črpalke in električne črpalke, ki pa se v glavnini razlikujejo po modernosti.
Starejši avtomobili vsebujejo za dovod goriva visokotlačne črpalke (npr. zato so specifične črpalke goriva za Passat), medtem ko novejši avtomobili z modernejšo elektroniko vsebujejo električne črpalke, ki so veliko bolj efektivne in manj kvarljive.
Visokotlačna črpalka za gorivo ima mehanski pogon bata. Hkrati potekajo procesi injiciranja in vbrizgavanje goriva. Tlak, ki je potreben za učinkovito brizganje, povzroči gibanje bata črpalke za gorivo.
Črpalka na akumulator (elektronska) injicira s tem, da na delovni bat pogon vpliva sila stisnjenega plinskega tlaka v valju motorja z notranjim zgorevanjem. Obstajajo tudi črpalke za gorivo s hidravličnim akumulatorjem, ki se uporabljajo pri močnih dizelskih motorjih z nizko hitrostjo.
Treba je omeniti, da so za sisteme s hidravličnim akumulatorjem značilni ločeni procesi vbrizgavanja. Visok tlak gorivo črpa s črpalko v akumulatorju in šele potem se dovaja gorivo z injektorji. Ta pristop omogoča učinkovito in optimalno atomizacijo tvorbe zmesi, ki je primerna za celoten obseg obremenitve na dizelski motor. Slabosti tega sistema so kompleksnost gradnje, ki je bil glavni vzrok za nepriljubljenost te črpalke.
V članku smo povzeli nekaj glavnih značilnosti črpalk za gorivo, kako jih popraviti in katere vrste poznamo. Črpalka za gorivo tako dovaja gorivo za delovanje motorja na notranje izgorevanje in je tako ključna pri procesu premikanja avtomobila. Zato je pomembno, da vedno deluje v optimalnem stanju.