Predpražniki notranji, ki ne poskrbijo le za čistočo

Predpražniki notranji ali zunanji so odlični reklamni material, ki poleg tega, da obiskovalcu vzbudijo prijeten občutek ob prihodu, poskrbijo tudi za prepoznavanje blagovne znamke. V sodobnih časih veljajo za priljubljeno marketinško orodje. Je že res, da z učinkovitim čiščenjem podplatov preprečujejo vstop umazaniji in vlagi v objekt, prav tako močno zmanjšajo možnost nesreče zaradi zdrsa ali padca, za podjetnike pa je pomembno tudi to, da obiskovalcem na nezavedni ravni v spomin vtisnejo logotip, slogan ali ime podjetja ter širijo njegovo prepoznavnost.

Ko prestopite prag objekta in se pred vami odpre nepoznani prostor, si ustvarite prvi vtis, ki vpliva na obnašanje. Vse to se dogaja zelo hitro in podzavestno. Določene znane stvari vzbujajo spomine na podlagi preteklih izkušenj. Prav na pragu med zunanjostjo in notranjostjo, se v ljudeh sprožijo občutki, na podlagi katerih si ustvarijo mnenje.

Vonj, občutek varnosti pri vstopanju (trden, čvrst in stabilen vhod) ter prijazni detajli, ustvarjajo pri ljudeh pozitivno izkušnjo. Dovolj velik, skladen, mehak in čist predpražnik torej pri vstopu v prostor prepriča, da bo izkušnja obiskovalca znotraj stavbe prijetna in varna.

Predpražniki zunanji, postavljeni pred vhodi, imajo poleg funkcije prijaznega sprejema obiskovalca, glavno nalogo zadrževati umazanijo in vlago zunaj stavbe. Običajno so njihovi spodnji deli izdelani iz trpežne gume, ki preprečuje zdrse. Biti morajo dobro pričvrščeni, saj lahko v nasprotnem primeru že sami po sebi pomenijo nevarnost. Vogali in robovi morajo ostati na podlagi kljub vremenskim neprilikam in vsakdanji uporabi, kar tudi podaljša njihovo življenjsko dobo.

Predpražniki

Predpražniki notranji, enostavno in cenovno ugodno spodbujajo tržno kampanjo

Predpražniki notranji, položeni direktno pred vhod, ne pobožajo le stopal, ki pristanejo na njih, pač pa tudi oči. Stranke in druge obiskovalce takoj pozdravi slogan, logotip ali ime podjetja, lahko tudi izdelka ali storitve, ki jo želi podjetje promovirati na cenovno ugoden, vendar učinkovit način.

To odpira komunikacijsko linijo med strankami in objektom ter kaže zavezanost ter željo po dobrem sodelovanju. Predpražniki z napisi, na subtilen način opomnijo obiskovalce kam vstopajo in jim dajejo občutek verodostojnosti in profesionalnosti, ti pa se počutijo dobrodošle, varne in zaščitene.

Če razmišljate o nakupu predpražnikov notranjih ali zunanjih, ki bodo vsebovali določeno sporočilo, morate imeti v mislih nekaj stvari. Poskusite ohraniti preprost, vendar dovolj privlačen dizajn, da bodo še vedno pritegnili pozornost obiskovalcev. Napisi morajo biti dobro vidni in lahko razumljivi.

Vedno izberite kakovostne proizvode, zato jih kupite ali najemite pri specializiranem podjetju z izkušnjami, kjer vam bodo znali tudi svetovati. Takšna podjetja imajo običajno zaposlene ljudi, ki vedo kako se stvarem streže, zato je z izbiro pravega ponudnika že pol dela opravljenega.

Predpražniki notranji

Predpražniki zunanji ali notranji izdelani po meri

V podjetju Lindstrom so vam na voljo predpražniki zunanji in notranji, z napisi ali brez – izbirate lahko med široko ponudbo modelov vseh oblik in designov. Svojim strankam nudimo spletno aplikacijo, računalniški program s katerim si ga lahko zasnujete po lastnih idejah in željah. Unikatni predpražniki z napisi bodo zagotovo pritegnili poglede, so pa tudi odlična rešitev za popestritev prostorov brez dragih obnov ter izjemno učinkovito sredstvo za širjenje imena blagovne znamke in podobe podjetja.

Ker so v zadnjem času zelo priljubljeni modeli z napisi in citati, katere obiskovalci mimogrede zaznajo ob prihodu, smo pripravili veliko idej in vzorcev, med katerimi boste morda tudi vi našli primerne. Po želji nam lahko pošljete skico ali fotografijo za unikatni model, mi pa vam bomo nudili vso potrebno pomoč, da boste s končnim izdelkom zadovoljni. Pri oblikovanju lastnega dizajna, naj domišljija ne bo omejena, pa naj gre za prijazen pozdrav ali notranji predpražnik v obliki izdelka, ki ga promovirate.

Ideje naših strank: podjetje, ki izdeluje mesne namaze, ima ob vstopu v svojo stavbo, predpražnike zunanje v obliki povečane embalaže njihovega najbolj priljubljenega izdelka, vhode v fitnes centre pa popestri predpražnik z napisom, ki spodbuja obiskovalce k predanosti treningom in doseganju ciljev, ki so si jih v zvezi s treningom zadali. Motivi so lahko tudi zabavni, kar je spet odvisno od tega kje bodo nameščeni.

Predpražniki zunanji

Predpražniki z napisi – lahko jih tudi najamete

Najem predpražnika, ne glede na to, ali je zunanji ali notranji, izdelan po meri vhoda ali z logotipom podjetja, ni potrebno kupiti. Ugodnejši način je njegov najem. V podjetju Lindstrom nudimo najem za različne panoge, skupaj z najnovejšimi pripomočki za čiščenje tal. Zavedati se je treba, da le čist, prijeten in dobro ohranjen vhod pri obiskovalcih vzbuja pozitivne občutke, z zanemarjenim in umazanim sprejemom, si žal naredite več škode kot koristi.

PREDPRAŽNIKI NOTRANJI

Poleg talnih oblog, si lahko pri nas priskrbite tudi profesionalna brisala - sodobne pripomočke za čiščenje tal, ki omogočajo enostavno uporabo. Izdelana so iz kakovostnih materialov, da ne poškodujejo talnih površin. Mopi brisala se razlikujejo glede na material iz katerega so narejena tla ter glede na okolje, kjer se bodo uporabljala.

Da povzamemo, z najemom talnih oblog boste prihranili čas in denar, predvsem pa boste energijo, ki bi jo sicer vložili v iskanje rešitev, lažje usmerili v lastno dejavnost. V podjetju svoje storitve na področju najema nudimo široki in zelo raznoliki množici strank. Naše rešitve, so prav zaradi svoje raznolikosti primerne za vsako podjetje oziroma industrijo. Zadovoljni uporabniki najetih notranjih in zunanjih predpražnikov so tako mikro podjetja kot velike gospodarske družbe.

Predpražniki z napisi