Prvi vtis je najpomembnejši!

V poslovnem svetu so prvi vtisi zelo pomembni, zato lahko predpražniki za pred vrata v podjetju lahko pomagajo ustvariti podobo, ki jo vodstvo podjetja želi predstaviti vsem kupcem, poslovnim partnerjem in ostalim.

Dober prvi vtis bo podjetje zagotovo ustvarilo z unikatnimi predpražniki, ki bodo odsevali vizijo, načela in strokovnost podjetja.

Logotipi podjetja na predpražnikih za pred vrata so najpogosteje uporabljeni dizajni, saj ne puščajo dvoma o tem, katero podjetje bo kupec obiskal, ko bo vstopil pred vhod stavbe ali pisarn. Podjetje pa je lahko pri svojem kreiranju nekoliko bolj domiselno in pri tem naroči takšne predpražnike, ki so polni živih barv, zanimivih vzorcev, motivov in materialov, s čimer bodo zagotovo pritegnili veliko pogledov. Predpražnik po meri podjetja pa lahko vsebuje tudi zanimiva sporočila, ki vsakogar pritegnejo k branju s svojim izvirnim sloganom ali citatom. Naročilo,  nakup in vzdrževanje predpražnikov največkrat poteka tako, da podjetje najame zunanjega izvajalca, kateremu zaupa svoje želje in potrebe, izvajalec pa nato pripravi ustrezno grafiko in predpražnike tudi izdela ter jih dostavi v podjetje. Podjetje se pri tem lahko odloči tudi za storitve rednega vzdrževanja in čiščenja po potrebi.

Predpražniki po meri za pred vrata

Priložnost za trženje blagovne znamke

Z dizajn predpražniki po meri lahko podjetje učinkovito trži svoj dobro izdelan logotip ter svojo blagovno znamko. Postavitev predpražnikov na vidno mesto, najsi bo to pred vhodom v poslopje, v lobiju ali pred vhodom v posamično pisarno zaposlenega, bo podjetju pomagala prikazati oziroma osvetliti določeno blagovno znamko ali pa določen izdelek, ki je značilen ali pa eden izmed najbolj znanih izdelkov v njihovem prodajnem katalogu. Na predpražnikih so največkrat prikazani izdelki ali storitve, ki jih odjemalci pogosto povezujejo s samim podjetjem in njihovo blagovno znamko. Če si podjetje deli poslovno stavbo z ostalimi ponudniki podobnih storitev ali distributerjev podobnih izdelkov, tedaj jih bodo njihovi unikatni predpražniki z napisi, ki ponazarjajo specifično blagovno znamko, ločili od konkurence in podjetje zato postavili v ospredje.

Unikatni predpražniki

Če se podjetje ukvarja s trgovino na drobno, kjer kupci redno in pogosto obiskujejo njihove prodajne prostore, na primer v nakupovalnih središčih in centru mesta, tedaj je pomembno, da se podjetje s predpražniki po meri učinkovito predstavi že na vhodu v prodajalno. Zunanji in notranji predpražniki, ki odsevajo podobo podjetja in so hkrati tudi estetsko privlačni, bodo podjetju pomagali, da se uspešno loči od konkurence in hkrati povečali možnosti, da bodo potencialni kupci njegovo prodajalno takoj opazili. Kupci se namreč pri nakupovanju odločajo predvsem na podlagi zunanjega videza, zato je toliko bolj pomembno, da je vsak vidik znotraj in zunaj prodajalne urejen, moderen in vabljiv na oko.

Notranji predpražniki

Predpražniki z napisi oddajajo pomembna sporočila

Unikatni predpražnik po meri predstavlja odličen komunikacijski kanal, po katerem podjetje svojim potencialnim kupcem pošilja sporočila o svoji strokovnosti, blagovni znamki, trenutni ponudbi in viziji. Če podjetje nekatere kupce ni doseglo z običajnimi komunikacijskimi kanali, tedaj dizajn predpražniki lahko predstavljajo učinkovito sredstvo doseganja svojega ciljanega občinstva. Predpražniki za pred vrata lahko vsebujejo udarna in močna sporočila, ki kupca nemudoma pritegnejo in mu pritegnejo pozornost. Zunanji ali notranji predpražniki pa so lahko tudi bolj prefinjeni in elegantni, kjer so vezeni z umirjenimi barvami in motivi.

Prikaz osebnosti podjetja

Največja prednost oblikovanja predpražnika po meri je v tem, da lahko nanj prenesemo tista sporočila, ki so za podjetje zelo pomembna. Če je podjetje dinamično, polno novih idej in znanja, tedaj se dolgočasni predpražniki z nevtralnimi barvami ne bodo skladali z osebnostjo podjetja. Prav zato ima podjetje možnost, da z unikatnim oblikovanjem ustvari takšne predpražnike za pred vrata, ki bodo odsevali osebnost podjetja. Predpražniki so lahko pri tem zabavni, profesionalni, poučni ali pa predstavljajo le logotip in blagovno znamko podjetja.