Predpražnik z napisom ali logotipom za prepoznavnost podjetja
Predpražnik z napisom je zelo popularen kos notranje opreme v podjetjih različnih velikosti predvsem v vstopni veži. Je enostavne način za promocijo podjetja, hkrati pa je izjemno uporaben kos notranje opreme, saj je primerjeno namenjen čiščenju čevljev. Tega bo najbolj vesel čistilni servis, sploh v zimskih in spomladanskih mesecih, ko sneg in blato redno umažeta notranje prostore. Z nakupom ali najemom kvalitetnega tepiha je tako prihranek dvojen- prihrani se na oglaševanju, hkrati pa tudi na čiščenju notranjih prostorov.
Razlogi za nakup predpražnika z napisom ali logotipom
Pri podjetjih različnih velikosti so v vstopni veži zelo popularni predpražniki z napisi ali logotipom. Razlogov za nakup le-tega je več, nekaj najbolj prepričljivih razlogov pa je:
1. Oglaševanje: lahko služi kot učinkovit način oglaševanja. Podjetje lahko uporabi tepih za sporočilo slogana svoje blagovne znamke ali kakšno drugo marketinško sporočilo že na vhodu. To lahko pomaga pri prepoznavnosti podjetja in izboljšanju marketinške strategije.
2. Čistoča: pomaga ohranjati notranje prostore bolj čiste in urejene. Tepih absorbira umazanijo, prah in vlago s čevljev strank in zaposlenih, kar zmanjšuje količino umazanije, ki se širi po notranjosti stavbe. Čistoča ugodno vpliva na dojemanje podjetja in ustvari bolj prijetno okolje za zaposlene in obiskovalce.
3. Varnost: z napisom se lahko tudi opozarja. Napis lahko opozori obiskovalce na potencialno nevarnost, kot je npr. zdrs. Poleg tega tepih absorbira vlago, ki se jo prinese od zunaj, kar bi lahko povzročilo zdrs strank ali zaposlenih.
4. Ustvarjanje pozitivne izkušnje stranke: obiskovalci bodo verjetno bolj pozitivno dojeli podjetje, če bodo pozdravljeni z urejenim in profesionalnim tepihom z napisom, ki bo sporočal prijetno sporočilo ali blagovno znamko podjetja. S tem lahko podjetje ustvari pozitivno mnenje in prvi vtis ter izboljša možnosti za dolgoročno zvestobo strank.
5. Dolgoročni prihranki: čeprav se nakup na prvi pogled morda zdi kot nepotreben strošek, lahko dolgoročno prinese prihranke- zmanjševanje umazanije v stavbo, zmanjša stroške čiščenja notranjih prostorov, možen pa je tudi najem preproge.
Različne možnosti pri oblikovanju predpražnika po naročilu
Oblikovanje predpražnika z napisom ali logotipom lahko poteka na več načinov, seveda pa je najbolj odvisno od želj in potreb naročnika. Upoštevati je potrebno veliko različnih dejavnikov, nekateri med njimi so:
• Namen: predpražniki z logotipom zahtevajo nekaj časa za določitev namena. Ali želite tepih, ki bo oglaševal blagovno znamko ali preprosto absorbiral umazanijo in vlago? Ali je namen izboljšati varnost ali ustvariti prijeten prvi vtis na stranke? Razumevanje namena bo pomagalo pri oblikovanju pravega sloga in sporočila,
• Material: pri oblikovanju je pomembno izbrati pravi material, ki ustreza namenu. Na primer, če želite vhodno preprogo, ki bo absorbirala vlago, je potrebno izbrati material, ki dobro absorbira, kot je bombaž ali mikrovlakna. Če pa želite tepih za zunaj, mora biti material odporen na različne vremenske vplive.
• Velikost in oblika: biti morata primerna za lokacijo, na kateri bo tepih postavljen in ustrezati prostoru, ki ga ima podjetje na voljo. Oblika naj bo v skladu z blagovno znamko in namenom.
• Grafično oblikovanje: mora biti v skladu z vizualno identiteto podjetja. Uporaba barv, logotipov in grafičnih elementov, ki so v skladu z blagovno znamko in sporočilom, ki ga želite posredovati. Napis naj bo v jasnem, berljivem fontu, ki je primeren za velikost predpražnika.
Različni dizajni in vrste predpražnikov z logotipi ali napisi
Za različne prostore in želje strank pa so na voljo različni predpražniki. Z napisi ali logotipi so najbolj popularni in so priljubljeni tako med podjetji in strankami oz. obiskovalci teh podjetij. So tudi precej enostaven način za dodatno reklamiranje podjetja, slogana, izdelka ali zgolj logotipa. Za različne potrebe pa so na voljo tudi različni tepihi- od tistih, ki so bolj kot ne del notranjega dizajna do tistih, ki služijo kot zaščitna preproga:
• standardni- gumijasti spodnji del, njegova glavna naloga, da preprečuje vnos nečistoč v notranjost,
• dizajnerski- namenjeni popestritvi prostora in kot pomemben del notranje opreme,
• ergonomski- za delovna mesta, kjer zaposleni velik stojijo (npr. proizvodnja), antistatični (primerni tudi za varilce), obdelani z protimikrobnim sredstvom,
• zunanji- tekstura preprečuje drsenje, namenjeni zadrževanju vlage in vode zunaj stavbe,
• industrijski- za večje industrijske obrate, kjer je umazanija še bolj trdovratna (olja, masti, voski),
• oglasni- namenjeni talnemu oglaševanju, na voljo tudi za izposojo …
Kvalitetni predpražniki po naročilu za najem
Predpražniki z napisi so cenovno ugodna rešitev za podjetja vseh velikosti. Te bojo vedno čisti in primerno vzdrževani, da se bo podjetje lahko strankam v vsakem trenutku pokazalo v najboljši luči. Vstopni tepihi so ključni za ohranjanje čistoče, varnosti in higiene v poslovnih prostorih, s tem pa lahko pripomorejo tudi k boljšemu počutju zaposlenih in strank.
Kakovostni tepihi so narejeni iz trpežnih materialov, ki zagotavljajo dolgo življenjsko dobo in odpornost proti obrabi. Na voljo so v različnih barvah in dizajnih, kar omogoča prilagajanje notranjosti poslovnega prostora in prilagoditve prav vsakemu posamezniku posebej. Po koncu pogodbenega obdobja je zagotovljen tudi odvoz ter uničenje in primerno recikliranje.