Šola komuniciranja


Komuniciranje je osnovna lastnost človeka. Tudi kadar tiho stojimo v vrsti na blagajni, ali se peljemo z dvigalom, oddajamo neverbalna sporočila, oziroma komuniciramo. Dejstvo, da komuniciramo vsi pa ne pomeni nujno tudi, da to obvladamo. Tudi starševstvo je naravno stanje, a vendar vsi starši iščejo informacije, kako na boljši način pristopiti k vzgoji. Čisto enako bi morali pristopati k lastni vzgoji oziroma kot ji pogosteje rečemo - k svoji osebni rasti. Šola komuniciranja lahko pomembno vpliva na potek življenja vsakega posameznika, saj sistematično pristopi k različnim aspektom komuniciranja in nam pomaga poiskati boljše ali ustreznejše načine in vrline komuniciranja.

Šola komuniciranjaCandor Dominko ponuja med drugim treninge, seminarje in delavnice z naslednjih področij: asertivnost v komunikaciji, učinkovita komunikacijo v timu, postavljanje jasnih ciljev, obvladovanje konfliktov, obvladovanje stresa na delovnem mestu, vzpodbujanje procesov kreativnosti ter številne druge veščine.

Poslovna komunikacija


Poslovna komunikacija mnogim predstavlja hudo blokado v poslovnem svetu. Jasno je, da je težko komunicirati v tujem jeziku, če ga ne poznaš in poslovna komunikacija je prav tako svoj jezik, ki se ga moramo naučiti govoriti, da bi lahko kompetentno sodelovali v poslovnem svetu in uspeli v življenju.Zato so v Candor Dominko združili moči coachi, trenerji komunikacije in učitelji tujih jezikov. Pripravili so izredno izpopolnjene programe treningov poslovne komunikacije, ki jih vsebinsko oblikujejo glede na želje in potrebe naročnika.

Učinkovita komunikacija na delovnem mestu

Kot vsak jezik ima tudi poslovna komunikacija ima številne obraze. Eden od najosnovnejših in najpomembnejših je učinkovita komunikacija na delovnem mestu. Znotraj poslovnega tima, najsi gre za sodelovanje znotraj podjetja ali med podjetji, se oblikujejo odnosi, ki ključno vplivajo na izid posla in učinkovita komunikacija na delovnem mestu je odločilnega pomena za uspeh.

Obvladovanje stresa na delovnem mestu


Ste se kdaj vprašali zakaj pride do napetosti, utrujenosti, živčnosti? Spirala se samo še poglablja. Obvladovanje stresa na delovnem mestu je v sodobnem življenju zelo pomembna veščina. Dandanes je stres čisto vsakdanji pojav, ki pa lahko vodi do hudih življenjskih težav. Obvladovanje stresa na delovnem mestu in v življenju se lahko naučimo, potrebna je le disciplina in razumevanje dejavnikov, ki nam predstavljajo stres. Prvi korak je vsekakor boljša komunikacija na delovnem mestu, saj do stresa največkrat prihaja zaradi nesporazumov ali napačno razumljenih navodil. V vsakem primeru, pa je možno obvladovati in celo povsem odpraviti stres, kar nas razbremeni v delovnem okolju in bistveno prispeva k vsesplošni kvaliteti našega življenja. Obvladovanje stresa na delovnem mestu je proces, ki se ga lahko nauči vsak.

Šola komuniciranja Candor Dominko:

Candor Dominko k.d. Jezikovna šola , povezava do naše spletne strani: