Vodenje sestankov, učinkovito upravljanje s časom in produktivno timsko delo v podjetju

Gorazd Vertovšek - svetovalec za vodenje sestankovVodenje sestankov je ena ključnih spretnosti, ki jih morajo obvladati vodilni v različnih podjetjih in ustanovah. Tudi v manjših podjetjih, v katerih je tudi število zaposlenih relativno nizko, je spretno vodenje sestankov izjemno pomembno za zagotavljanje nemotenega poteka delovnega procesa. Načela vodenja pa v resnici niso tako enostavna, kot je morda videti na prvi pogled ... Tisti, ki so se že preizkusili v tej vlogi, se tega dobro zavedajo.

Učinkovito vodenje sestankov veščina, ki se je moramo naučiti

Vodenje sestankov, še toliko bolj pa vsakodnevno vodenje in motivacija zaposlenih predstavljajo zahteven izziv, ki mu boste težko kos brez ustreznega znanja o tem področju. Seveda je prvi korak pri tem ta, da spoznate splošna načela vodenja, ki veljajo v najrazličnejših situacijah, obenem pa je pomembno, da se naučite, kako se spoprijemati s konkretnimi, pogosto nepredvidenimi okoliščinami. Pri vodenju sestankov se lahko sicer precej hitro zgodi, da izgubite nadzor nad potekom, česar si kot vodilni nikakor ne morete privoščiti. Vendar pa z nekaj strokovne pomoči in usmerjanje vodenje sestankov ne bo več muka, ampak nekaj, kar boste opravljali samozavestno in suvereno. Nasveti strokovnjaka Gorazda Vertovška za management pa so vam lahko v veliko pomoč tudi pri učinkovitejšem celostnem vodenju in motivaciji zaposlenih ter pri vzpostavitvi uspešne komunikacije na delovnem mestu, vse to pa bo pripomoglo k boljši poslovni uspešnosti.

STROKOVNJAK ZA VODENJE SESTANKOV - GORAZD VERTOVŠEK

Pametno upravljanje s časom prinaša večjo učinkovitost

Premišljeno upravljanje s časom je v današnjih časih še posebej pomembno, a tudi ta naloga je vse prej kot enostavna. Učinkovito upravljanje s časom pomeni, da najprej prepoznate največje »tatove časa« in nato poiščete načine, kako preprečiti tovrstno nesmotrno izrabo delovnega časa. Pri upravljanju s časom je poleg tega izjemno pomembno, da je vzpostavljen jasen sistem dodeljevanja in prevzema nalog, kar morajo spremljati tudi razumljiva navodila. Pri vsem tem pa boste precej uspešnejši, če se procesa optimizacije delovnega procesa ne boste lotili sami, ampak boste imeli pri tem ustrezno strokovno podporo.

DRUGE STORITVE, KI JIH IZVAJA GORAZD VERTOVŠEK

Izboljšajte timsko delo v podjetju s pomočjo strokovnjaka

Področje, ki si zasluži še posebno pozornost, pa je zagotovo timsko delo v podjetju. Tisto, kar dela timsko delo v podjetju tako posebno, je, da je treba poiskati način, kako pustiti sodelujočim dovolj prostora za individualnost, obenem pa jih motivirati, da delujejo in razmišljajo kot celota, kar zadeva skupni projekt. Izboljšanje timskega dela v podjetju je lahko še posebej uspešno, če se naloge lotimo v obliki motivacijskih delavnic, ki združujejo strokovno vodstvo z aktivnostjo oziroma sodelovanjem udeležencev.