Vzpostavite dobre odnose s poslovnimi partnerji in zaposlenimi
Namen poslovnih daril je negovati in vzpostavljati dobre poslovne odnose. S promocijskimi darili pa predstavljamo svoje podjetje, naše izdelke ali storitve ter izpostavljamo svojo edinstvenost. Promocijska darila se od poslovnih ločijo predvsem po tem, da so nižjega cenovnega razreda. Podjetja jih običajno podarjajo potrošnikom, zato jim včasih rečemo kar množična promocijska darila. Pogosto med njimi najdemo artikle, kot so beležke, kemični svinčniki, bombažne majice ali kape z logotipom podjetja. S poslovnimi darili pa obdarujemo ob posebnih prelomnicah podjetja in so namenjena izključno poglabljanju obstoječih partnerskih odnosov. Poslovno darilo je lahko namenjeno tudi predstavljanju kulturnega okolja, iz katerega podjetje izhaja. Med poslovnimi darili so pogoste kakovostne alkoholne pijače, ročna dela, izbrana čokolada, med, vstopnice za prestižni koncert ali pomembno športno prireditev in podobno. Poslovna darila naj vselej izražajo naš slog, okus in preudarno izbiro.
Kakovost, uporabnost in izvirnost
Za poslovna in promocijska darila vselej izbirajmo kakovostne artikle. Njihova dolga življenjska doba bo pri obdarovancih vzbudila zaupanje v naše podjetje. Podarimo uporaben predmet, ki ni nujno vezan na uporabo v delovnem času. Kot promocijsko darilo so v zadnjem času zelo priljubljeni različni izdelki za dom, za uporabo pri športnih aktivnostih in v prostem času. V času počitnic so promocijski izdelki in poslovna darila lahko namenjeni igri in uživanju na plaži. Izvirnost darila seveda igra odločilno vlogo. Vsakdo bo vesel zabavnega in uporabnega predmeta, s katerim si bo polepšal dopustniški čas ali pa se bo z izdelkom zabavala vsa družina. Frizbi, družabne igre, napihljive žoge, vodotesni etui za tablico, sončna očala, napihljive blazine za v vodo ali torbe za na plažo, so uporabnikom prijazna promocijska darila. Opremimo jih s kakovostnim tiskom logotipa našega podjetja in izdelek zagotovo ne bo ostal neopažen, tako pri obdarovancih kot pri ljudeh, ki bodo opazovali počitniško zabavo na plaži.
Vsakdo ima doma najljubšo promocijsko majico
Če je promocijska majica izbrana domiselno in logotip ali slogan na njej nista natisnjena na material slabe kakovosti, ima zelo veliko možnosti, da postane eno naših najljubših oblačil. Ko nas privlači njena barva, ali pa nam pristaja njen kroj, vsekakor nimamo težav oglaševati določeno podjetje s pomočjo promocijske majice in jo z veseljem nosimo. Ko torej izbiramo promocijska oblačila, izberimo preudarno. Približajmo se svojim uporabnikom z zanimivimi in praktičnimi izbirami. Že dolgo pa k uspešnemu oglaševanju s promocijskim tekstilom ne sodi le majica s kratkimi rokavi. Izbira je res bogata in raznolika. Promocijski tekstil obsega širok nabor oblačil, od pohodniških jaken in hlač, puloverjev, nogavic, brezrokavnikov, šalov, rut in pokrival, pa vse do drugega promocijskega tekstila – na primer brisač, odej in dežnikov. Prilagodimo promocijski tekstil tudi letnim časom. V hladnejših dneh podarjajmo toplejša oblačila, v času počitnic pa tekstil za na plažo. Prav nič nenavadno pa ni več niti to, da svojim poslovnim partnerjem kot poslovno darilo podarimo kakovostno moško poslovno srajco.
Oglašujmo svoje podjetje s pomočjo nahrbtnikov in torb
Premišljeno izbran nahrbtnik, potovalni kovček ali potovalka, skupaj z logotipom ali duhovitim sloganom, je eno boljših oglaševalskih orodij, ki na nevsiljiv način opominja na izdelke ali storitve, ki jih ponuja naše podjetje. V zadnjem času so med mladimi in starimi zelo priljubljeni nahrbtniki na vrvico. Ker so zelo praktični, jih s seboj res lahko vzamemo kamorkoli. Priročno se zložijo, zato jih do trenutka, ko jih potrebujemo, lahko nosimo tudi v žepu ali pa jih imamo shranjene nekje v avtomobilu. Zelo uporabni so tudi za vse šolarje, ki morajo šolske copate in druge malenkosti shranjevati ločeno od preostalih šolskih potrebščin. Dober nahrbtnik prepoznamo po kakovostnem materialu, trpežnih in tudi oblazinjenih naramnicah, prijetnem videzu, prostornini in dodatnih shranjevalnih žepkih.