Preproste marketinške akcije za večjo prepoznavnost podjetja

Prepoznavnost je ključnega pomena za dobro poslovanje vsakega podjetja. Za promoviranje izdelkov in storitev nekatera podjetja namenijo veliko sredstev, saj se zavedajo, da bodo tako povečali svojo bazo strank. Obstaja pa kar nekaj strategij, ki jih lahko uporabijo tudi manjša podjetja, ki za svojo promocijo ne morejo namenjati velikih zneskov. Z nekaj domiselnimi akcijami je mogoče znatno povečati svojo prisotnost na tržišču in s tem o svoji dejavnosti informirati kar največ potencialnih strank.

Delitev promocijskega materiala na prireditvah

Prireditve privlačijo določen segment javnosti s posebnimi značilnostmi. Publika koncerta narodnozabavne glasbo je pač v več pogledih drugačna od publike koncerta punk skupine. Če je izdelek tesno povezan z določeno skupino ljudi, ki bo zelo verjetno prišla na takšno prireditev, bodo posledice tako usmerjene marketinške akcije veliko bolj vidni, kot če bi podobno akcijo izvedli na slepo. Prav tako je za promocijo dobro izbrati izdelek, ki bo uporaben v danem trenutku. Primer za to je lahko podloga za sedenje (opremljena z logotipom podjetja), ki se deli na festivalu na prostem, ali pa vzorci kave na dolgih avtobusnih relacijah.

Izdelava nalepk in uporaba 3D nalepk, magnetov …

Nalepke in magneti so že dolgo eden izmed ključnih promocijskih materialov. Poleg tega, da jih nekateri celo zbirajo, imajo veliko promocijsko vrednost tudi na splošno, saj ponavadi dlje časa ostanejo tam, kamor jih prilepimo. Z nalepkami tako učinkovito označimo svoje izdelke, z njimi estetsko polepšamo izložbe in notranjost trgovin. Z nalepkami je mogoče celo polepiti vozila, ki postanejo s tem zastonj prostor za oglaševanje, ki je hkrati še mobilen. Odločimo se lahko še za izdelavo nalepk, ki bodo ne samo promovirale podjetje, temveč bodo pozornost pritegnile še s svojo estetsko vrednostjo. Take so na primer 3D nalepke, ki so bolj obstojne, saj nalivna plast ščiti logo podjetja, hkrati pa (dobesedno) izstopajo s svojo globino barv. Obstajajo tudi še posebne nalepke z bleščicami ali nalepke, ki oddajajo vonj, kar lahko na zelo domiseln način poživi darilno embalažo izdelkov.

Nalepka z bleščicami3D nalepka

Nagradne igre in natečaji na družbenih omrežjih

Družbena omrežja so že dolgo platforma, kamor se je preselilo oglaševanje, usmerjeno bolj neposredno na kupca. Poleg objav, ki lansirajo nove izdelke, obveščajo sledilce, kakšni so načrti podjetja za prihodnost, pa lahko vzbudimo še več pozornosti z organizacijo nagradnih iger oziroma natečajev. Sledilce je mogoče angažirati na več načinov, najbolje pa se obnesejo natečaji, kjer se izbira nekaj, kar je pomembno za podjetje, a hkrati tudi za njihove stranke. Dober primer je natečaj za najboljšo zgodbo iz potovanja, ki ga je organizirala določena turistična agencija, ali izbor fotografije najbolj simpatičnega hišnega ljubljenčka za proizvajalca hrane za hišne ljubljenčke.

Bolj učinkovita prisotnost na spletu

Dobro izdelana spletna stran je dandanes skorajda že predpogoj za vsakršno poslovanje. Brez nje podjetje ne obstaja v zavesti potencialnih kupcev, zato je kvalitetna izdelava spletne strani nujna. Prav tako je potrebna določena aktivnost na družbenih omrežjih, s čimer se doseže baza strank, ki podjetje že poznajo, in njihovih prijateljev. Svojo prisotnost pa še dodatno povečamo z uvedbo spletne trgovine, v kateri ponujamo svoje izdelke in storitve. Tako privabimo potencialne kupce v geografskih regijah, kjer podjetje nima trgovin oziroma dobro razvite distribucijske mreže. Da bi bodoče kupce pritegnili na svojo spletno stran, je dobro na njej objavljati še dodatne vsebine o izdelkih. Na primer, vrtnarstvo lahko na svoji spletni strani objavi nasvete, kakšno nego potrebujejo določene rastline ali kako odpravljamo najbolj pogoste škodljivce. Take objave učinkovito predstavljajo dejavnost podjetja in s tem odgovorjajo na vprašanja, s katerimi bi se drugače ukvarjali v živo. Če pa komu pomagajo rešiti njegovo težavo, s tem znatno pripomorejo k naklonjenosti do podjetja in s tem pripravljenosti za nadaljnje sodelovanje oziroma nakup.