Kako vzpostaviti bolj osebni stik s svojimi strankami

V marketingu je vse bolj opazen trend, kako vzpostaviti čim bolj oseben stik s svojo bazo že obstoječih strank in kako osebno nagovoriti potencialne kupce. Izkazalo se namreč je, da potrošniki visoko cenijo osebni pristop, pri katerem dobijo občutek, da niso zgolj nepomembni del množice potrošnikov, temveč stranka, ki je pomembna za podjetje. Hkrati pa so s takim pristopom veliko bolj zadovoljni z uporabo določenega izdelka, saj lahko z njim vzpostavijo bolj oseben in pristen odnos. Pri promociji svojih izdelkov si podjetja tako ne prizadevajo več nagovarjati velike množice brezosebnih strank, temveč poskušajo svojo komunikacijo glede svojih izdelkov čim bolj prilagoditi posameznemu kupcu. To je mogoče doseči tako, da se izdelki personalizirajo in osebno pritegnejo kupca. Po drugi strani pa je dobro strankam ponuditi vpogled v proces izdelovanja izdelka, ki ga kupujejo, s čimer se krepi razumevanje in zvestoba določeni blagovni znamki.

Osebnejša predstavitev izdelkov

Najboljši način, kako vzpostaviti pristnejši stik s potrošnikom, je, da izdelek sam vsebuje določeno mero osebne note. Tako stopnjo personalizacije je mogoče doseči na več načinov. Najbolj razširjen pristop je, da podjetja razkrijejo del zgodbe, kako je izdelek nastal ali kdo je bil pri tem vpleten. To je mogoče doseči z objavami na socialnih omrežjih ali pa se najbolj zanimiv del natisne kar na embalažo, da vzbudi zanimanje kupca. V določenih trgovinah so se takšnega pristopa lotili tako, da prodajalci naredijo izbor svojih najljubših izdelkov in jih priporočajo strankam v obliki osebnih lestvic, ki so napisane na plakate v trgovini. Posledica takšne personalizacije je veliko večja verjetnost, da se potrošnik odloči slediti dogajanju v podjetju ali trgovini, kar poveča njegovo zanimanje za blagovno znamko.

Osebna nota pri podpori strankam

Podpora strankam v trgovinah in v klicnih centrih je priložnost za negovanje pristnih stikov s strankami. Za potrošnika je najvažnejše, da s klicem reši svojo težavo. Podjetja pa lahko veliko pridobijo, če v postopek reševanja težave vnesejo še dobro mero prijazne domačnosti, da se stranka pri tem počuti kar se da prijetno. Nekatera podjetja celo načrtno vzpodbujajo svoje zaposlene v klicnih centrih, da v pogovor vnesejo tudi kakšno osebno pripombo, da se stranka lažje sprosti. Prijetni občutki so namreč ključni, da se razvije zaupanje v podjetje, njegovo podporo strankam in tudi za njegove izdelke. Takšno zaupanje se ponavadi izkaže za zelo močno osnovo zvestobe podjetju.

digitalno tiskanjedigitalne tiskovine

Osebno naslovljene tiskovine in promocijski material

Digitalni tisk je omogoča zelo osebni pristop, tudi ko gre za različne tiskovine in ostali promocijski material. Digitalno tiskanje je namreč zelo hitro in učinkovito: pripravljen material se tiska neposredno iz digitalnega medija, s čemer odpadejo stroški priprave osnovne tiskarske plošče. Naklade so lahko poljubne velike ali majhne, vsebujejo lahko namreč zgolj en odtis. Tak način tiskanja omogoča, da so tiskovine in ves natisnjen material prilagojene posameznemu potrošniku, saj je preprosto natisniti cele serije personaliziranih tiskovin. Rezultat so kakovostno natisnjene brošure, letaki, koledarji in ostale tiskovine, ki pa so osebno naslovljene in dajejo strankam občutek, da so pomembne in cenjene v podjetju, katerega izdelke kupujejo.

Personalizacija izdelkov z imeni

Izdelek je mogoče personalizirati še z uporabo osebnih imen kupcev, ki se natisnejo ali vgravirajo na izdelek sam ali na njegovo embalažo. Takšen pristop je zelo priljubljen pri določenem segmentu strank, medtem ko je za druge stranke primernejša uporaba nalepk z imenom, sploh če gre za izdelek, namenjen dolgotrajni uporabi. V tem primeru so nalepke z imeni primernejše, saj izdelku podelijo zelo osebno noto, a jih je hkrati mogoče tudi odstraniti, če bi se stranka tako odločila. Če je določen izdelek težje personalizirati, je mogoče ob njegovem nakupu dodati mini darilce, ki je neposredno naslovljeno na kupca, kar celotnemu nakupu podeli bolj pristen in pozoren pristop.

VEČ O DIGITALNEM TISKU >>