Vedno na vrhu
Kako optimizirati spletno stran in kaj vse zajema postopek?
Kako optimizirati spletno stran? To vprašanje se sprašujejo vsi, ki bi se radi uvrstili visoko na brskalnikih. Prva stran Googla je tista, na kateri se odvija večina internetnega prometa, saj ima ta med iskalniki kar 83.45% tržni delež. Danes je spletna stran poglavitna za vsako podjetje, saj večina obiskovalcev preverja verodostojnost in pristnost podjetij ravno na internetu.
Njena kakovost je odvisna od več različnih dejavnikov. Ker je prvi stik obiskovalca z blagovno znamko, mora biti vizualno dovršena. Sodoben dizajn, razumljiva navigacija in dodelana struktura bodo poskrbeli, da bo mesto uporabnikom prijazno. Dosledne barvne sheme, berljive pisave, logična hierarhija podatkov, intuitivna navigacija in jasna struktura pa morajo obiskovalcu poenostaviti iskanje ter mu zagotoviti vse informacije.
Vse zgoraj naštete pogoje pa mora dopolnjevati še optimizacija strani za iskalnike. Ta je kljub minimalnemu finančnemu vložku ena izmed najbolj učinkovitih oblik oglaševanja. Profesionalno internetno mesto mora upoštevati pravila SEO že od začetka izdelave. Dobro zasnovana strategija SEO poskrbi, da je mesto všečno brskalnikom, ti pa kvalitetno izdelavo nagradijo z visoko uvrstitvijo.
Kaj je optimizacija strani za iskalnike?
Google SEO optimizacija zajema prenekatere oprijeme, pripomočke in programe, s katerimi izboljša položaj strani v brskalniku. Postopek, s tujko imenovan Search Engine Optimization, je nadvse dinamičen in konstanten. Iskalnikom je treba nenehno sporočati, da je mesto vredno zaupanja. Ti pri delovanju uporabljajo spletne pajke oziroma programe, ki so napisani za pregledovanje in analizo. Pajkom ali botom indeksiranje poenostavijo vrhunske vsebine ter gradnja kakovostnih povezav.
Kako optimizirati spletno stran? Proces se deli na on-site, off-site in tehnično optimizacijo, cilj pa je, da se mesto uvrsti na vrh seznama zadetkov. Gre za nepogrešljiv proces, saj bolj, kot je to optimizirano, večja je njegova vrednost. Uspešnost se meri s specializiranimi orodji za spremljanje pozicij v brskalniku. Glavni prednosti postopka SEO sta dolgoročni učinek ter stroškovna učinkovitost. Pravilno zasnovana strategija namreč zagotavlja brezplačni organski promet, ki ga je mogoče doseči le z ustrezno zastavljenimi dolgoročnimi cilji, saj rezultati niso vidni takoj.
Kako optimizirati spletno stran?
Google SEO optimizacija se, kot že napisano zgoraj, deli na on-site, off-site in tehnično. On-site optimizacija vključuje več dejanj na strani, ki vplivajo na uporabniško izkušnjo ter omogočajo spletnim pajkom lažje branje. Med najnujnejšimi elementi so čista programska koda, izpopolnjena besedila z bistvenimi ključnimi besedami, hitrost nalaganja, alt texti, primerna optimizacija za mobilne naprave, ustrezni meta podatki s ključnimi besedami ter notranje oziroma interne povezave.
Verjetno se sprašujete, kako optimizirati spletno stran še off-site? Slednja zajema optimizacijo zunanjih dejavnikov, ki vplivajo na mesto. Največkrat je osnovana na backlinkih iz drugih spletnih mest, virov ali družabnih omrežij. Temeljni dejavniki, ki jih off-site SEO zajema so ustvarjanje relevantnih in kvalitetnih backlinkov, priprava različnih vrst vsebine (infografika, videoposnetki) ter uporaba družabnih omrežij za promocijo.
Seveda pa ne gre pozabiti še na tehnično in lokalno optimizacijo strani za iskalnike. Tehnična s sledenjem smernicam skrbi za čisto kodo, meri hitrost njenega nalaganja in na podlagi tega oceni izkušnjo obiskovalca. Lokalna pa zahteva izdelavo Google Business profila za izboljšanje lokalne vidnosti.
Zakaj je Google SEO optimizacija tako pomembna?
Kako optimizirati spletno stran je veščina, ki si je želi vsakdo pridobiti. SEO je temeljna praksa, brez katere se internetno mesto izgubi v milijardi objavljenih zadetkov, saj približno 91.5% obiskovalcev sploh ne zapusti prve strani. Za visoko uvrstitev je ključnega pomena organski promet. To so vsi obiskovalci, ki so mesto našli preko iskalnika. Gre za ciljno usmerjen promet, ki je trajnosten, saj za razliko od oglasov ne izgine.
Optimizacija strani za iskalnike je izredno pomembna. Visoka uvrstitev v brskalniku pomeni, da Google zaupa blagovni znamki, zaradi česar ji posledično zaupajo tudi obiskovalci. Za to pa je odgovorna strategija SEO. Ta zajema različna dejanja, ki krepijo zaupanje, vključno s hitrim časom nalaganja, varnimi povezavami, mobilno odzivnostjo ter prijazno uporabniško izkušnjo. Ta je ravno tako del optimizacije, saj želijo iskalniki obiskovalcem ponuditi najboljšo možno izkušnjo.
Google SEO optimizacija podjetjem zagotavlja merljive rezultate, saj lahko sledijo organskemu prometu, uvrstitvi ključnih besed in številnim drugim informacijam. To pomeni, da podjetja sprejemajo s podatki podprte odločitve ter prilagodijo vsebino le tem.
Pravilno izvedena Google SEO optimizacija strani zagotovi mesto v samem vrhu zadetkov
Kako optimizirati spletno stran? Gre za dolgotrajen proces, pri katerem je cilj uvrstitev spletnega mesta na prvo stran brskalnika. Kakovostno mesto opredeljuje več kot le dober dizajn, saj mora biti pregledno, zmogljivo in funkcionalno. Ob tem mora imeti še raznovrstno in zanimivo vsebino, ki bo obiskovalce pritegnila ter jih spodbudila, da jih prebirajo dlje časa.
OPTIMIZACIJA STRANI ZA ISKALNIKE
Pri optimizaciji strani za iskalnike je merljive učinke mogoče zaznati nekje med šestimi mesci in enim letom. Postopek se začne z bazo ključnih besed, ki služi kot temelj SEO strategije. Priprava le te zajema izdelavo mesta oziroma analizo obstoječega s specializiranimi orodji. Temu sledijo on-site, off-site, tehnična in lokalna SEO, ki skupaj pripomorejo k izboljšanju ugleda in priljubljenosti internetnega mesta. Google namreč ocenjuje verodostojnost ter avtoriteto glede na vsebino in povezavo z relevantnimi spletnimi stranmi v svoji panogi.