Vedno na vrhu
Optimizacija internetne strani ima glavno vlogo za večji promet
Optimizacija internetne strani zagotovi več obiskovalcev spletne strani, za kar si je vredno prizadevati. Več obiskovalcev pomeni večji promet, več sledilcev, ki jih zlahka dosežemo z novičniki, ter na splošno večjo kredibilnost in možnost vplivanja. Naključni iskalci na spletu nas morajo najprej sploh najti, za kar učinkovito poskrbi optimizacija internetne strani. Če pa bi radi te obiskovalci zadržali, se ne moremo zanašati zgolj na spletno optimizacijo. Potreben je nekoliko prilagojen pristop, ki bo po eni strani učinkovit za spletno optimizacijo, po drugi pa zanimiv in uporaben tudi za obiskovalce naše strani.
Optimizacija internetne strani – predpogoj, da nas najdejo
Spletni iskalnik Google je največkrat uporabljen iskalnik na spletu, zato njegovi rezultati iskanja najbolj vplivajo na višino prometa določene spletne strani. Višja uvrstitev med njegovimi zadetki pomeni več možnosti za pritegnitev naključnih obiskovalcev, zato je spletna optimizacija za Google iskalnik nujna. Podrobnosti iskalnega algoritma sicer niso znane, so pa precej jasno določeni parametri, ki znatno pripomorejo k boljši spletni optimizaciji in s tem visoki uvrstitvi med iskalnimi zadetki. Najpogosteje se navaja usklajena uporaba ključnih besed, ki se morajo pojavljati tako v naslovu strani kot v meta in drugih opisih.
Optimizacija internetnih strani za Google in druge iskalnike je osredotočena še na dobro povezanost strani, ki je znak kredibilnih vsebin. Več kot je povezav znotraj spletne strani, pa tudi z drugimi stranmi s sorodno vsebino, boljša je spletna optimizacija naše strani.
Prilagojenost spletne strani za mobilne naprave
Skoraj polovica vseh iskanj na spletu se opravi prek mobilnih naprav, naraščajo pa tudi nakupi v spletnih trgovinah, ki se opravijo prek pametnih telefonov. Uporabniki spleta tudi na mobilnih napravah pričakujejo določeno mero kakovostne uporabniške izkušnje, drugače kaj hitro zapustijo spletno stran.
Za učinkovito predstavnost na mobilnih straneh je potrebno zadovoljiti več zahtev: spletna stran mora biti prilagojena manjšemu zaslonu, pri tem pa ne sme izgubiti jasne zasnove in intuitivne navigacije. Ob vsem tem pa mora biti nalaganje strani kar se da hitro. Če se naša spletna stran nalaga več kot dve sekundi, večina uporabnikov ni več pripravljena čakati in se raje preusmeri na druge zadetke iskanja.
Sveže vsebine poživijo našo digitalno podobo
Splet nikoli ne spi in spletne strani, ki ne dodajajo novih vsebin, hitro izgubijo svojo privlačnost. Spreminja se tako splošna predstavnost in uporaba slikovnega materiala, kot tudi razporeditev in format objav. Objavljanje svežih vsebin je pomembna za pritegnitev novih obiskovalcev, pri tem pa ne smemo pozabiti še na zveste sledilce, ki nove vsebine pričakujejo in se jih veselijo.
Objavljanje novih vsebin (sploh če te vsebujejo ključne besede) je tudi eden od kriterijev za dobro optimizacijo za Google iskalnik, zato te dejavnosti zares ne smemo zanemariti. Pri tem je dobro vedeti, da se je vredno posvetiti ne samo oblikovanju besedila, temveč da napisano poživimo še s primernimi slikami ali celo video posnetkom. Tako bodo naše objave zanimive za obiskovalce, obenem pa bomo pripomogli še k dobri optimizaciji svoje internetne strani.
Povečana aktivnost na družbenih omrežjih
Znano je, da vse več uporabnikov na splet dostopa prek družbenih omrežij. To pomeni, da sledijo povezavam na spletne strani, ki jih delijo njihovi prijatelji, ali pa klikajo na reklamna sporočila, ki so bila izbrana prav zanje. Če želimo povečati obisk svoje spletne strani, lahko izkoristimo oba pristopa. Plačljivi oglasi na družabnih omrežjih veliko pogosteje dosežejo ciljno publiko, ki je zanimiva za našo ponudbo, saj je oglaševanje precej prilagojeno uporabniku.
Po drugi strani pa lahko objave na svoji spletni strani opremimo še z manjšimi pomenljivimi citati, ki jih je zlahka deliti na družbenih platformah. Takšni kratki in zanimivi izreki se veliko pogosteje delijo, gradijo bazo sledilcev in ustvarjajo povezavo med spletnimi stranmi. Večja povezanost z družbenimi omrežji pa gradi naši spletni strani kredibilnost med uporabniki, obenem pa pripomore še k večji optimizaciji za Google iskalnik.