Z vse večjo konkurenco na trgu moramo biti vidni tudi na spletu

V času globalizacije se srečujemo z izjemno konkurenco na trgu različnih produktov in storitev. Prav zaradi konkurence je nujno, da smo od konkurentov drugačni, potencialne stranke pa nas bodo tako enostavneje prepoznale in si nas zapomnile. Pomembna pa ni le unikatnost podjetja in njegovega produkta oz. storitve, pač pa moramo biti pozorni tudi na to, da strankam zagotovimo odlično izkušnjo, ki jo ponujamo, ob tem pa moramo paziti tudi na to, da s potencialnimi strankami vzpostavimo pristen stik, ki nam bo pomagal, da bodo potencialne stranke postale tudi naše dejanske stranke.

Optimizacija spletnih strani je dan danes med konkurenti vse pomembnejša, saj z njeno pomočjo dosežemo, da je naša spletna stran vidna v brskalniku ter tako dobro obiskana, kar vodi v boljšo prodajo produkta oz. storitve, ki jo ponujamo.

Nudimo tudi optimizacijo spletne strani za tujino

S pomočjo optimizacije spletne strani potencialne stranke pretvorimo v dejanske

V grobem bi lahko rekli, da je spletna optimizacija namenjena temu, da čim več prometa usmerimo na našo spletno stran. Visoka uvrstitev v brskalniku glede na izbrane ključne besede je ključnega pomena pri tem, da nas potencialne stranke odkrijejo, mi pa si tako ustvarimo možnost, da potencialne stranke pretvorimo v dejanske. Raziskave kažejo, da prvi trije zadetki prejmejo prek 80 odstotkov vseh obiskovalcev. Spletne strani, ki se nahajajo niže od tretjega mesta, kupci obiskujejo redkeje.

Optimizacija in izdelava spletnih strani

Kaj vse je pri optimizaciji spletne strani potrebno upoštevati?

Seveda pa moramo pri optimizaciji strani upoštevati veliko faktorjev ter se držati nekaj pravil, da je optimizacija spletne strani uspešna, promet na spletni strani pa posledično večji. Najprej se je potrebno zavedati, da je kvalitetna vsebina pogoj za to, da bo naša spletna stran v brskalniku uspešna, saj spletni iskalniki nekvalitetne vsebine velikokrat blokirajo. Poleg tega moramo imeti v mislih tudi to, da mora biti vsaka spletna stran v prvi vrsti ustvarjena za uporabnike, šele nato pa naj cilja na visoka mesta v brskalniku. Strani, ki vsebujejo preveč ključnih besed, brskalnik prepozna kot “besedno onesnaževanje” in jih odstrani iz visokih mest v iskalniku.

Z dobro spletno optimizacijo bomo tako povečali obiskanost naše spletne strani, posledično pa bomo okrepili tudi prepoznavnost naše blagovne znamke. Vse to vodi v povečano prodajo produkta ali storitve, ki jo ponujamo, kar neizbežno vodi v rast podjetja in njegovega kapitala.