VSI.SI d.o.o.

Vedno na vrhu

Lokalna optimizacija pomaga privabiti več lokalnih uporabnikov

Lokalna optimizacija se precej razlikuje od celovite optimizacije spletne strani, saj se osredotoča na privabljanje potrošnikov, ki se nahajajo v vaši okolici.

On-site in off-site celovit SEO vam pomaga izboljšati mesto med organskimi zadetki, medtem ko je lokalni SEO povezan predvsem z Google My Business, torej s poslovnimi podatki, ki jih Google prikaže na priloženem zemljevidu.

Glede na to, da je kar 46 % vseh iskanj na omenjenem brskalniku namenjeno iskanju lokalnih ponudnikov je to tovrstni SEO in predstavitev podjetja izvrstna priložnost, ki je ne smete izpustiti. Na tak način boste najlažje dosegli ciljno občinstvo in privabili lokalne stranke.

Lokalna optimizacija

Katere so najpomembnejše prednosti lokalne optimizacije?

V zadnjih letih uporabniki spleta vedno pogosteje uporabljajo Google Zemljevide, saj tako najlažje najdejo ponudnike v njihovi bližini. Iskanja kot so »trgovine v moji bližini« ali »odprta trgovina v moji bližini« vsako leto narastejo za več kot 100 ali celo 200 %  zato je zelo pomembno, da podjetja to izkoristijo.

Google bo uporabniku namreč prikazal rezultate, ki so najbolj povezani z njegovim iskanjem, ter tiste, za katere meni, da bi uporabnika zanimali in da so mu geografsko najbližje.

Tudi, če potrošnik v iskalno vrstico vpiše le splošen niz besed (npr. kitajska restavracija), bo Google zaznal njegovo lokacijo in med prve zadetke vključil kitajske restavracije, ki se nahajajo v njegovi bližini. Uporaba long-tailov, kot je npr. »kitajska restavracija v Ljubljani« v resnici skoraj da ni potrebna.


Ustrezna predstavitev podjetja privabi ciljno lokalno občinstvo

Lokalna optimizacija lahko izboljša poslovanje predvsem podjetjem, ki imajo tudi fizično lokacijo. To so razne restavracije, bari, trgovine, storitvena podjetja in podobno.

Če v predstavitev podjetja, v meta podatke, naslove in na vsa ustrezna mesta vključimo ustrezne ključne besede, ki so vezane tudi na geografsko območjese bo verjetnost, da bodo obiskovalci vaše strani postali tudi vaše stranke, povečala.

Potencialni kupci bodo namreč na spletu hitreje našli izdelke in storitve, ki jih ponujate na določenem območju.


Lokalna optimizacija vam lahko pomaga prehiteti konkurente

V kolikor se boste lotili lokalnega SEO in ustrezno izpolnili Google My Business profil, boste lahko zlahka prehiteli lokalne konkurente, ki tovrstni optimizaciji ne posvečajo pretirane pozornosti.

Potencialni kupci, ki živijo v vaši bližini, bodo tako bolj verjetno obiskali vašo trgovino, namesto njihove, saj vam bodo bolj zaupali. S prisotnostjo na več različnih kanalih boste zlahka pridobili njihovo pozornost.

Svetujemo vam, da ste prisotni na vseh večjih platformah, poleg tega pa tudi na lokalnih spletnih direktorijih, intervjujih in podobno.


Z uporabo Google My Business se poveča obisk spletne strani in konverzij

Zahvaljujoč tovrstnemu SEO se ne poveča le fizični obisk, temveč tudi spletni. Kupci večkrat obiščejo vašo spletno stran, posledično pa se poveča tudi število konverzij, kot so nakupi, povpraševanja in rezervacija storitev.

Z višjim rangiranjem boste tako izboljšali svoje poslovanje na online in offline področju.


Google my business

Na kaj moram biti pri predstavitvi podjetja pozoren?

Lokalne optimizacije se moramo lotiti celostno, torej on-site in off-site. Pri on-site ustvarjanju vsebin je zelo pomembno, da uporabljamo lokalno usmerjene ključne besede. Vključene morajo biti vse meta opise, naslove, oznake in samo vsebino.

Le-te je najenostavneje najti z uporabo različnih spletnih orodij, s katerimi preučimo, katere ključne besede uporabljajo naši konkurenti, ali pa z vpisovanjem splošnih fraz v iskalno vrstico na Googlu. Če boste vpisali npr. »kitajska restavracija« bo Google predlagal long-tail »v Ljubljani«.

Če boste celotno frazo uporabili na spletni strani, vas bodo potencialni kupci bolj verjetno našli. Poleg ključnih besed se je dobro osredotočiti tudi na optimizacijo Google My Business profila.

Vnesite pravilne podatke, dodajte fotografije, stranke prosite, da ocenijo svojo izkušnjo.  Na stran vključite strukturirane podatke, objavljajte vsebine, ki so povezane z geografskim območjem in podobno.

Prav tako je pomemben off-site vidik, saj bo Google prepoznal vaše spletno mesto kot bolj kredibilno in vredno zaupanja. Ustvarjanje lokalnih povratnih povezav, kot so razni lokalni novičarski portali, lokalni partnerji, lokalni spletni direktoriji in review portali, bo izboljšalo vaše poslovanje.


Je Google My Business edino orodje, ki ga lahko uporabim?

Online vpis podjetja je odličen način, kako privabiti svoje potencialne kupce, saj lahko na enem mestu izvejo vse potrebne informacije (ime in natančno lokacijo podjetja, telefonsko številko, delovni čas in podobno).

Preberejo lahko celo vtise uporabnikov, kar izboljšuje zaupanje novih strank. Čeprav je Google profil zelo uporabno orodje, pa vseeno ne smemo zanemariti še drugih, ki so prav tako izjemno uporabna:


  • Moz Local: z njim je mogoče na enostaven način pregledati in upravljati doslednost podatkov o podjetju na spletu, kar je zelo pomembno za lokalni SEO.
  • BrightLocal: analiza konkurence, sledenje uvrstitvam, upravljanje ocen, pregledovanje citacij in podobno še nikoli ni bilo tako preprosto!
  • Screaming frog: z njim lahko le v nekaj trenutkih izboljšate on-site SEO tako, da preverite pogoste SEO težave.
  • SEMrush: le-ta vam lahko pomaga pri iskanju lokalnih ključnih besed, saj analizira konkurenco in spremlja uvrstitve.


predstavitev podjetja