VSI.SI d.o.o.

Vedno na vrhu

Pošlji povpraševanje

Google E-E-A-T 


Google E-E-A-T je sistem razvrščanja spletnih strani, ki na osnovi določenih smernic ocenjuje relevantnost in kakovost posameznih vsebin.

Splet je namreč zelo frekventno mesto, na katerem se dnevno pojavlja ogromno število informacij, ponudb izdelkov, storitev, nasvetov, člankov, fotografij, video vsebin, povezav in drugih podatkov.

Med njimi je ogromno kakovostnih, preverjenih in koristnih informacij, žal pa tudi precej nezaželenih, zavajajočih ali celo škodljivih praks.

Ob tem se poraja vprašanje, kako in s kakšnim načinom ločiti zrnje od plev? Ali obstaja sistem, ki bi avtomatizirano in učinkovito rangiral spletne vsebine po kvaliteti in verodostojnosti?

Odgovor se skriva v kratici Google E-E-A-T, kar v prevodu iz angleščine pomeni izkušnje, strokovnost, avtoritativnost in zanesljivost.

Na osnovi teh kriterijev, če se lahko tako izrazimo, oziroma s pomočjo Google Helpful Content sistema se rezultati iskanja v brskalniku avtomatizirano razvrščajo glede na opisane štiri smernice in sicer tako, da so najbolj ustrezne spletne vsebine uporabniku ponujene na prvih nekaj mestih med zadetki. 

Sliši se preprosto, a da bi ponudniki dosegli ta najvišja mesta v spletnih brskalnikih, je potrebno precej znanja, izkušenj in strokovnega dela usklajenih SEO ekip.

Optimizacija spletnih strani je namreč gonilna sila, ki pomaga ustvariti spletne vsebine na takšen način, da čimbolj ustrezajo zahtevanim smernicam in jih spletni brskalnik lahko prepozna kot odlične, strokovne in privlačne za ciljne uporabnike. 


Google E-E-A-T

Kako Google Helpful Content zaznava smernice E-E-A-T?


Pa razložimo in razčlenimo malce podrobneje, kako celoten sistem deluje in kako vpliva na uporabniške izkušnje. Povedali smo že, kaj pomeni Google E-E-A-T, zdaj pa bomo na preprost način razložili, zakaj je upoštevanje vseh štirih smernic tako pomembno za izboljšanje kakovosti in prepoznavnosti ponudnikov. 

Če želite prodati svoj produkt, storitev ali izboljšati prepoznavnost in verodostojnost svojega podjetja, je pomembno, da se predstavite na način, s katerim boste sedanje ali bodoče stranke prepričali v to.

Živimo v digitalni dobi, ko se glavnina trgovanja dogaja na spletu, zato potrebujete vsebino, ki vas bo predstavila kar se da najbolje, a brez lažnih, škodljivih ali neprimernih informacij. Zato mora vaša spletna stran izkazovati resnično raven strokovnega znanja in spretnosti o temi, ki jo prestavljate.

In to je ta drugi E, ki pomeni strokovnost. Kaj pa prvi E – izkušnje? Kljub uvajanju umetne inteligence, Google še vedno meni, da je resnična človeška izkušnja pomembnejša od umetno ustvarjene. Zato ju Google Helpful Content prepoznava oziroma razlikuje ter zato višje rangira spletna mesta, ki temeljijo na realnih izkušnjah ljudi.

A - kot avtoritativnost.  Optimizacija spletnih strani oblikuje vaše spletne vsebine tako, da so videti profesionalno, saj ponujajo strokovno znanje in izkušnje avtorjev, ki so profesionalci na določenih področjih ali pa so lastniki močnih osebnih blagovnih znamk.

To dosežemo z gradnjo povezav z drugimi spletnimi mesti, ki predstavljajo avtoriteto za določeno temo, o kateri govori vaša spletna vsebina. 

In nazadnje, a najpomembneje T – zanesljivost. To pomeni, da mora biti vsebina pregledna, točna ter omogočati dostop do vseh potrebnih informacij, kot so podatki o stiku podjetja, vključno z naslovom, telefonsko številko in e-naslovom.

Poleg osnovnih podatkov je potrebno vključiti tudi pravnik o zasebnosti, piškotkih ter podrobne podatke o podpori strankam. Google E-E-A-T želi, da zaščitite svoje uporabnike z varnimi HTTPS povezavami in SSL certifikati za izvajanje finančnih transakcij.

Uporabnikom morate ponuditi tudi možnost komentiranja ter ocenjevanja produktov in storitev. Z rednim posodabljanjem strani vam zvišujemo stopnjo zaupanja in zanesljivosti. In nenazadnje dokazujemo vašo zanesljivost s prejetimi certifikati in priznanji, ki so vidni na naši strani.

Google Helpful content

Kako lahko optimizacija spletnih strani izboljša pozicijo pri razvrščanju vsebin?

Kot smo razložili, je Google Helpful Content neke vrste klasifikator, ki ločuje primerne vsebine od neprimernih in jih na osnovi E-E-A-T smernic razvršča med zadetke v spletnih brskalnikih. 

Seveda si vsi želimo biti vedno na vrhu teh rezultatov, kajti boljša pozicija povečuje možnost za boljšo prodajo ali gradi prepoznavno ime v branži. Ampak kako doseči najboljše rezultate? Ali obstajajo načini za povečanje obiskov na vaših spletnih straneh in s tem tudi povečanje uspešnosti vašega poslovanja?

Seveda obstajajo. Imenujejo se optimizacija spletnih strani ali na kratko SEO. SEO je kompleksen proces, s katerim za vas ustvarimo spletno vsebino, ki jo bo iskalnik prepoznal kot strokovno, avtoritativno, zanesljivo in izkušeno. No, pa smo spet pri E-E-A-T, kajne?

SEO specialisti z uporabo različnih aktivnosti na takšen način, da je v prvi vrsti prepoznavna za spletni iskalnik kot pomembna in kakovostna. 

Poslužujemo se analitičnih orodij, identifikacijo ključnih besed, tehničnimi in vsebinskimi analizami, notranjimi povezavami in drugimi načini pripravimo vsebino. 

Hkrati pa je koristna in privlačna za uporabnike, ki jo obiščejo in brskajo po njenih temah. 

Podjetje VSI.SI d.o.o. vam omogoča celoten spekter storitev digitalnega marketinga


Vodilna miselnost naše ekipe je razvijanje uspešne strategije na spletu za vsako stranko posebej, odpiranje tujih trgov malim in velikim podjetjem ter pomoč pri tem, da postane Google E-E-A-T vaš zaveznik, oziroma močno orodje pri pridobivanju strank in kontaktov.

Z zavzetostjo, dolgoletnimi izkušnjami in strokovnim delom ustvarimo kakovostno spletno stran vašega podjetja ter jo optimiziramo tako, da jo bo Google Helpful Content sistem prepoznal kot izvirno in uporabno.

Omogočamo vam tudi spletno oglaševanje na različnih portalih in družbenih omrežjih ter s tem omogočamo celostne storitve za dvig vaše prepoznavnosti in uspešnosti poslovanja. 

optimizacija spletnih strani