VSI.SI d.o.o.

Vedno na vrhu

Optimizacija vsebine dvigne vašo konkurenčnost na spletu

Optimizacija vsebine je postopek izboljšave spletnih strani, s katerim dosežemo dvig uspešnosti in konkurenčnosti vašega podjetja. Najpomembnejši cilj je zagotavljanje čim višje pozicije v spletnih brskalnikih. Visoka uvrstitev omogoča boljšo vidnost oziroma prepoznavnost podjetja med potencialnimi kupci, hkrati pa pri njih vzbuja občutek zaupanja.

V primerjavi z drugimi načini oglaševanja prinaša veliko bolj naravne oz. če se tako izrazimo, organske rezultate. V nasprotju s plačljivimi oglasi, SEO optimizacija spletnih strani na nevsiljiv in prijazen način, omogoča enake ali celo boljše rezultate.

Kaj sploh pomeni Google SEO optimizacija spletnih strani? Kako kvalitetno optimizirati spletno stran? Bistvo je v ključnih besedah, kakovostni vsebini in tehničnih dejavnikih. Google in drugi brskalniki uporabljajo kompleksne algoritme, ki določajo vrstni red rezultatov.

Če na primer iščemo kakovostno masivno pohištvo, bomo te tri besede natipkali v brskalnik. Google bo v nekaj sekundah poiskal relevantna besedila, fotografije ali druge spletne vsebine, kjer se pojavijo te besede v določenem zaporedju in obliki.

Pomembno je, da že naslovi strani zajemajo čim boljšo kombinacijo omenjenih ključnih besed, enako pa velja nato tudi za podnaslove ter samo besedilo. Naslov mora uporabniku predstaviti bistvo, hkrati pa ga z izvirnostjo pritegniti k branju vsebine.

V tekst je priporočljivo vključiti pravo število kakovostnih linkov, ki nas z enim samim preprostim klikom usmerijo na povezane vsebine ali produkte. Sidrno besedilo nas preusmeri na drugo spletno lokacijo, zato moramo biti pazljivi, kam vodi ta povezava.

Izogibati se moramo spletnih mest, ki lahko škodujejo našemu ugledu s sovražnim govorom, lažnimi informacijami ali drugimi neželenimi praksami. Pri tem moramo upoštevati strukturo URL-jev, uporabo SSL oziroma TLS protokola, hitrost nalaganja strani, brezhibno delovanje na mobilnih napravah in druge tehnične podrobnosti.


optimizacija naslovov

Kvalitetni naslovi strani  so najkrajša pot do ključnih informacij

Obiskovalec spletne strani lahko že na prvi pogled iz naslova razbere bistvene podatke ter na osnovi tega preceni ali mu bo vsebina koristila ali ne. Ta točka je torej prelomna, saj že na začetku odloča o tem, koliko uporabnikov bo stran obiskalo, oziroma jo zapustilo.

V glavni naslov in podnaslove moramo vplesti ključne besede, hkrati pa jih narediti zanimive, jasne in jedrnate. Kljub hitrim spremembam trendov Google optimizacije, veljajo nekatera splošna pravila za ustvarjanje naslovov, to so dolžina znakov, vrstni red ključnih besed in vključevanje dodatnih elementov, kot so številke, vprašanja in podobno.

Priporočena dolžina naslovov je med 50 in 60 znakov, saj se v nasprotnem primeru ne prikažejo v celoti med iskanimi rezultati.

Pri tem ne smemo zamenjevati pomena SEO naslova z URL-jem spletne strani ali z glavnim naslovom znotraj vsebine. SEO naslovi se prikažejo med rezultati spletnega brskalnika, označeni so z modro barvo in jih vidimo, še preden odpremo posamezno spletno stran.

Google nam jih ponudi kot odgovore na naše vprašanje, oziroma kot odziv na tisto, kar smo napisali v brskalnik, ko smo iskali določen podatek, vsebino, produkt ali storitev. Če je optimizacija strani za iskalnike narejena kakovostno, bo takšna stran na vrhu, med prvimi nekaj zadetki.

Šele, ko kliknemo na SEO naslov, se nam odpre spletna stran, na kateri nas najprej pozdravi glavni naslov vsebine. Ta se mora razlikovati od SEO naslova, a kljub temu vsebovati vsaj eno ključno besedo in ponovno omogočiti obiskovalcu hiter vpogled v bistvo vsebine.

Tudi ostali podnaslovi morajo smiselno slediti in se prilagajati tekstu ter se združiti v celoto, ki je smiselna, berljiva in vsebinsko zanimiva. Upoštevanje teh določil včasih še dodatno zaplete hitro spreminjajoč se trend, po katerem spletni brskalnik razvršča rezultate, zato strogo napisanega pravila ni.


naslovi strani

Če vas zanimajo dodatne vsebine, kliknite na sidrno besedilo

Zdaj, ko smo razložili bistvo, kaj je Google optimizacija in kako poteka, je naslednje vprašanje, kako se jo pravilno lotiti? Seveda se lahko z malce osnovnega računalniškega znanja in s pomočjo navodil, ki jih najdemo na spletu, tega postopka lotimo sami.

Z uporabo različnih spletnih orodij, na primer Google Analytics, Google Search Console in mnogih drugih moramo najprej dobiti vpogled v SEO strategijo, analizirati konkurenco, potrošniške navade, poiskati ključne besede, kvalitetno optimizirati stran za iskalnike, spremljati rezultate in prilagajati strategijo glede na različne dejavnike. Nič lažjega, kajne?

Če ste se ob tem prijeli za glavo, je bolje, da se za pomoč pri uspešni Google optimizaciji svoje spletne strani obrnete na strokovnjake, ki se s tem ukvarjajo profesionalno in na podlagi dolgoletnih izkušenj lažje sledijo hitrim spremembam ter izjemno hudi konkurenci.

Zavedati se morate, da se spremembe ne bodo zgodile čez noč in da je SEO optimizacija spletnih strani proces, ki lahko traja tudi nekaj mesecev, preden se bo vaša vsebina prebila med prve tri rezultate v brskalniku.

A ko boste zaznali povečano število obiskovalcev in posledično večje število klicev, naročil in nakupov, se bo vaše potrpljenje bogato obrestovalo.

Z vključitvijo sidrnih besedil v tekst se bodo uporabniki lažje premikali po vaših spletnih vsebinah in z zanimanjem spremljali ponudbo, akcije, popuste in druge ugodnosti, ki jih bodo vedno znova pritegnile nazaj.

Odlična prodaja vaših izdelkov ali storitev pa ni edino merilo uspeha. Z višjim rangom na lestvici Google zadetkov, se bosta hkrati zvišala tudi ugled in kredibilnost podjetja ter zaupanje strank v to, kar počnete. Dovolite, da vam naša učinkovita SEO optimizacija vsebine pomaga na vaši poti navzgor.


sidrno besedilo