Agencija za zaposlovanje vam pomaga najti idealnega zaposlenega
Agencija za zaposlovanje lahko bistveno izboljša vaše poslovanje. Izvaja namreč ogromno različnih storitev – kadrovsko svetovanje, merjenje organizacijske klime, iskanje primernega kadra za določeno organizacijo, izvajanje različnih testov, psihološko ocenjevanje in še in še.
Čeprav morda potrebujete nekoga, ki bi opravljal administrativna dela in se vam zdi, da kandidat za to ne potrebuje posebnih znanj, pa je vseeno bolje, da bodočega zaposlenega najprej dobro preverite. Tudi za administrativna dela je potrebno imeti neke mehke veščine, ki pa jih ne premore vsak. Svetujemo vam, da delo prepustite profesionalni agenciji za zaposlovanje, ki bo poskrbela, da bo kandidat motiviran in da bo imel za delo potrebne ročne spretnosti.
Iskanje kandidata za administrativna dela
V agenciji za zaposlovanje so usposobljeni za iskanje različnih kadrov, a še vedno v podjetjih najpogosteje iščejo nekoga, ki bi opravljal administrativna dela. V vsakem podjetju je namreč vedno več dokumentacije, zato delo ni tako preprosto, kot izgleda na prvi pogled.
Agencija za kadre posledično nima enostavne naloge, saj mora najti nekoga z veliko znanja in kompetencami. Dobro je, da obvlada različne jezike, zna opravljati računovodska dela in ima vsaj osnovno pravno znanje. Takšnih kandidatov pa ni prav veliko, kajne? Če upoštevamo še, da mora imeti kandidat tudi mehke veščine in izkušnje, iskanje idealnega zaposlenega vsekakor ni enostavno. Ker v agenciji za zaposlovanje ocenjujejo znanja, veščine, sposobnosti in motivacijo kandidatov, je to najlažji način, kako najti nekoga, ki bo najbolj sovpadal z vašim kolektivom.
Iskanje kandidata z ročnimi spretnostmi
Najti kandidata z mehkimi veščinami in določenimi ročnimi spretnostmi je precej zapleteno, saj delodajalci pogosto ne vedo, kako določene sposobnosti preveriti oziroma testirati. Poiskati pomoč pri agenciji za zaposlovanje je zato odlična rešitev, saj natančno vedo, katere teste izvesti za opravljanje določene naloge. Poznamo namreč različne ročne spretnosti, zato so na voljo različni testi.
- O'Connorjev test
Če iščete kandidata, ki mora biti zares spreten s prsti, bodo v agenciji za zaposlovanje kandidate preverjali z O'Connorjevim testov, pri katerem mora testiranec čimhitreje in čimbolj natančno zatikati žebljičke v desko z luknjicami.
- Purdue Pegboard
Test Purdue Pegboard je precej podoben O'Connorjevemu, saj prav tako preverja fine motorične sposobnosti. Agencija za zaposlovanje tudi pri tem testu uporablja desko z luknjicami.
- Minnesota Rate of Manipulation
S tem testom preverjamo ročne spretnosti in sicer kako hiter in natančen je kandidat pri obračanju in postavljanju predmetov.
Seveda pa nekdo, ki opravlja ročna dela, še vedno ne sme obvladati le ročnih spretnosti, temveč mora imeti tudi trde in mehke veščine. Agencija za zaposlovanje zato ne izvede le testov, ki preverjajo ročne spretnosti, temveč opravi tudi psihološko ocenjevanje, s katerim boste bolje spoznali potencialnega zaposlenega.
Iskanje kandidata za računovodska dela
Administrativna in računovodska dela so med seboj vedno bolj povezana, zato je tudi iskanje kandidatov precej podobno. Strokovnjaki agencije za zaposlovanje vedo, kakšen kader potrebujete, zato z različnimi metodami in postopki lažje zaznajo individualne razlike med različnimi kandidati. Tako se zares prepričajo, da imajo kandidati potrebne trde in mehke veščine. Kaj pa je med njimi pravzaprav razlika?
Trde veščine
V agenciji za zaposlovanje najprej preverijo ali imajo kandidati že delovne izkušnje z računovodskimi ali vsaj z administrativnimi deli ter nato ocenijo sposobnosti, znanje, veščine in motivacijo. To so trde veščine, ki jih kandidat ob prijavi za delo že sam izpostavi, saj si želi navdušiti potencialnega delodajalca. V agenciji za zaposlovanje tako na nek način preverijo, ali so izkušnje in sposobnosti določenega kandidata resnične.
Mehke veščine
Preverjanje mehkih veščin pa je precej težje. To so namreč osebnostne značilnosti, ki kažejo, kako je posameznik zmožen sodelovati v delovnem procesu z drugimi zaposlenimi. Med mehke veščine uvrščamo npr. komunikacijske sposobnosti, sposobnost dela pod pritiskom, sposobnost sodelovanja z ostalimi v timu, sposobnost reševanja konfliktov in podobno.
Ne glede na to ali iščete zaposlenega, ki bo opravljal administrativna dela, računovodska dela, se ukvarjal s trženjem ali pa novega vodjo, je pomembno, da se bo dobro razumel z ostalimi uslužbenci in da bo z njimi znal sodelovati. V agenciji za zaposlovanje zato z različnimi psihološkimi ocenjevanji preverijo, ali je kandidat res primeren za določeno delovno mesto.
Izboljšanje klime v vašem podjetju
Strokovnjakom zaposlenim v agenciji za zaposlovanje pa bi naredili veliko krivico, če bi trdili, da vam lahko pomagajo le pri iskanju novega kadra. Opravljajo namreč tudi druge storitve, med drugim vam lahko pomagajo pri merjenju organizacijske klime v vašem podjetju.
Če se vam zdi, da kljub temu, da imajo vaši zaposleni vse možne trde in mehke veščine, a vseeno na delovnem mestu niso popolnoma zadovoljni, vam priporočamo, da poiščete pomoč. Za merjenje splošne psihološke atmosfere se lahko odločite ne glede na to ali ste manjše podjetje, ki se ukvarja s storitvami ali z administrativnimi deli ali pa ogromna organizacija, ki morda prodaja različne izdelke. V vsakem primeru bodo
odkrili, zakaj produktivnost zaposlenih ni tako visoka, kot bi si morda želeli.