Uspešna prodaja na spletu je osnova za dobro poslovanje

Spletna trgovina se nikoli ne zapre ali pozna praznikov. V njej je mogoče nakupovati sredi noči, od doma, letališča ali kjer koli smo že, za podjetje pa ta razpoložljivost ne predstavlja dodatnih stroškov. Zveni skoraj preveč lepo, da bi bilo res, vendar so že mnoga podjetja izkusila, da je prav izdelava spletne trgovine zanje pomenila mejnik v razvoju prodaje. Vse več ljudi se namreč odloča za nakupe na spletu, saj tako prihranijo čas, nemalokrat pa tudi denar. Ko podjetja načrtujejo svojo prodajo, ni več osrednje vprašanje, ali naj se lotijo prodaje s spletno trgovino, temveč kako čim bolj smotrno izdelati svojo spletno trgovino, da bo uspešno poslovala.

Preberite tudi: izdelava spletnih strani >>

Izdelava spletnih trgovin Magento ponuja robustno platformo

Na spletu so na voljo različne platforme za izdelavo spletnih trgovin. Magento je ena izmed najbolj priljubljenih in razširjenih, saj omogoča izdelavo spletne trgovine zastonj. Magento ima v svoji ponudbi veliko dodatkov, s pomočjo katerih je mogoče izdelati povsem funkcionalno, a individualno zastavljeno spletno trgovino, ki jo je mogoče nadgrajevati in razširjati. Zaradi svoje robustne strukture je ta platforma zelo razširjena, vendar je prav ta robustnost vzrok, da njena postavitev ni tako zelo intuitivna, da bi jo lahko povprečen uporabnik brez programskih izkušenj začel sam uspešno uporabljati. Največkrat je za to potrebno najeti izkušenega strokovnjaka, ki nam ob izdelavi spletne trgovine postreže še s svetovanjem, optimizacijo in drugimi storitvami.

Izdelava spletnih trgovin Opencart

Izdelava spletne trgovine Opencart je primerna za manjša podjetja

Tudi odprtokodna platforma za izdelavo spletne trgovine Opencart je na voljo na spletu brez plačila. Njena struktura ni tako robustna kot je platforma Magento, čeprav še vedno omogoča zelo dobro osnovo za postavitev spletne trgovine. Odlikuje pa jo zelo enostavna uporaba, ki jo je veliko lažje obvladati. Zaradi svoje enostavne uporabe je zato primernejša za izdelavo manjših in preprostejših spletnih trgovin. Čeprav je njena izdelava uporabniku prijaznejša, je še vedno priporočljivo, da vsaj na začetku izkoristimo bogato znanje, ki nam ga lahko ponudijo strokovnjaki.

Izdelava spletnih trgovin po naročilu

Podjetja, ki želijo resno zakorakati v svet spletne prodaje in za to vzpostaviti kompleksen sistem, imajo na voljo dve možnosti. Prva je, da najamejo strokovnjake za izdelavo spletnih strani Magento, ki bo ustrezala vsem njihovim zahtevam. Njihova druga možnost pa je, da pri strokovnjakih za izdelavo spletnih trgovin naročijo povsem svojo izvedbo. Tako izdelana spletna stran na začetku zares predstavlja višji finančni vložek, vendar so takšne tudi prednosti individualne izdelave. Med glavnimi prednostmi ni zgolj samo specifičen dizajn in struktura, ki se povsem prilagodi našim zahtevam, temveč tudi izboljšane varnostne lastnosti naše spletne trgovine.

Prodaja na družbenih omrežjih in drugih platformah

Prodaja prek spletne trgovine je verjetno najbolj donosen način prodaje na spletu. Za manjša podjetja, še posebej pa za izdelovalce unikatnih predmetov, ki nimajo velike prodaje, pa tudi preprosto izdelana spletna trgovina Opencart ni smiselna. Bolj učinkovito je, da svojo prodajno aktivnost usmerijo v promoviranje izdelkov na družbenih omrežjih. Na družbenih omrežjih je verjetnost, da bodo izdelki vzbudili pozornost med sledilci večja, poleg tega pa tak način prodaje ne potrebuje posebne podpore. Podobno je s prodajo izdelkov na platformah Etsy in eBay.

Izdelava kvalitetnih spletnih trgovin Magento

Prodaja s pomočjo rednih novičnikov

Novičniki ali “newsletters” so kratki povzetki dejavnosti v podjetju, ki ga redno pošiljamo svoji bazi strank. Z novičnikom jih učinkovito obveščamo o svojih dejavnostih, novostih in različnih promocijah. V svoje aktivnosti lahko naročnike novičnika pritegnemo z razpisi in nagradnimi igrami, oziroma prav zanje pripravimo ekskluzivne ponudbe in popuste. Dobro napisan novičnik je zelo močno promocijsko orodje, saj imamo z njim neposreden dostop do potencialnih kupcev, ki so v preteklosti že izkazali zanimanje za našo dejavnost. Če z zanimivo napisanimi vsebinami pritegnemo njihovo pozornost, se tudi možnosti, da bodo kaj od nas kupili, močno povečajo.