VSI.SI d.o.o.

Vedno na vrhu

Digitalne agencije modernizirajo prodajo produktov in storitev vašega podjetja


Digitalne agencije so podjetja, ki poskrbijo za tekočo nit med organizacijo vašega podjetja in prodajnim trgom. Za vas organizirajo kampanje, ki bodo na spletu dosegle dotične kupce ali širšo množico ter tako povečale popularnost vašega produkta/storitve. So vaš glavni svetovalec glede tržne strategije.

Glavni boom so digitalne agencije doživele v času covid pandemije, ki je hkrati zanihal temelje trženja ter jih dokončno preselil na sama internetna omrežja. Enostavnost spletnega nakupovanja so namreč spoznali tudi tisti, ki so se mu do takrat še upirali.

Prav tako pa so podjetja spoznala, da s spletnimi trgovinami lahko povečajo svoj trg, kljub temu da fizično niso tako obsežni. Spletno trgovanje je tako primerno za majhna kot tudi velika podjetja. 

digitalne agencije

Kako digitalne agencije delujejo in kakšno sodelovanje omogočajo? 


Digitalne agencije vam bodo pomagale, da boste spletno prodajo in predstavnost vašega podjetja v digitalnem svetu postavili v sam konkurenčen vrh. Ponudba obsega celostno storitev od digitalnega marketinga do razvoja spletnih strani in aplikacij.

Agencijo sestavljajo direktor, ki je odgovoren za strategijo, prodajni sektor in projektni sektor. Specialisti, ki v podjetju delujejo prihajajo iz področja piscev, grafičnih oblikovalcev, delavcev za stike z javnostjo, svetovalcev trženja, seo specialistov, prevajalcev, programerjev.

Specialisti agencij razumejo cilje stranke, opravijo analizo publike in na podlagi tega razvijejo popolnoma prilagojeno strategijo poslovanja, ki bo dosegla želene rezultate. Znajo uporabljati različna orodja in platforme npr. družabna omrežja, epoštni marketing, seo optimizacija in spletno oglaševanje.

Proces na začetku zahteva svoj finančni vložek in potrpljenje, vendar ko delo obrodi prve sadove, se ti samo še stopnjujejo. Komunikacija med vami in digitalno agencijo je tesna in vezana na specifične želje ter redna poročila učinkovitosti kampanj. Delo je fleksibilno, saj se tudi na spletnem trgovanju situacije ves čas spreminjajo. 

Vprašanje, ki se največkrat pojavi strankam, ki se odločijo za sodelovanje z digitalnimi agencijami je, ali se bo prodaja v fizični trgovini nato zmanjšala v kolikor doživi svoj razmak na spletu? To se vsekakor ne dogaja.

Kvečjemu je rezultat nasproten, fizična prodaja se poveča, saj spletna prodaja širi samo ime prodajalca. Fizično trgovanje tako nikoli ne bo popolnoma izpodrinjeno s strani digitalnega marketinga. Za sodelovanje z digitalnimi agencijami se lahko odločite tudi samo iz vidika promocije vaše znamke.

Pomagali vam bodo z izgradnjo privlačne spletne strani, uredili bodo vaša socialna omrežja in jim dodali grafiko. Glas o vaši fizični trgovini ali storitvah pa se bo širil na tržišču. 

Kaj je seo optimizacija in kako bo izboljšala prodajo vaših storitev/produktov?


Seo optimizacija ali po angleško search engine optimization je ključen element digitalnega marketinga. Njen cilj je izboljšati vidljivost spletnih strani v internetnih iskalnikih, kot je na primer Bing, Google, Yahoo. Temelji na raziskavi ključnih besed, ki jih potrošniki vnašajo glede na določeno tematiko.

Na primer, v kolikor ste prodajalec kave, vam seo optimizacija pomaga ugotoviti, katere stavke potrošniki največkrat vtipkajo v iskalnik, vsebujoč besedo kava. Tako boste tudi ugotovili, katera so najpogosteje zastavljena vprašanja vsebujoč omenjeno ključno besedo.

Specialisti na podlagi tega nato besedilo vaše spletne prodajalne/ strani uredijo, tako da se bo ob iskanju omenjenega vprašanja pojavil link do vaše strani med prvimi zadetki v iskalniku. Tako bo vaša stran bolj obiskana in posledično bo tudi prodaja večja.

Postopek pa je v realnem kompleksnejši, saj seo optimizacija namreč obsega tudi razumevanje iskalnih nizov in razmišljanja potrošnikov. Specialisti se poleg vsega sprašujejo zakaj kupci vtipkajo želena vprašanja in tudi kako bi nanje kot podjetje najbolje odgovorili.

Besedila so tako poglobljena, a še vedno napisana v jeziku, ki ga potrošnik razume. Morajo biti pregledna in vsebovati zadostno število ključnih besed, da so še vedno lahko berljiva. 


seo optimizacija

Kakšne storitve nudi google oglaševanje? Kaj so prednosti in slabosti?


Google oglaševanje ali bolj znano Google ads nudi različne storitve oglaševanja na iskalniku Google in njegovih partnerskih spletnih mestih izmed katerih je tudi YouTube. Oglasi se pojavijo na vrhu iskalnika, ko vtipkate določeno ključno besedo.

Takšen način promoviranja je seveda plačljiv, vam pa prinese hitre in dobre rezultate. Google oglaševanje tako obsega slednje storitve. Iskalno oglaševanje (Search ads), kjer se bo vaš produkt prikazal na vrhu rezultatov iskanja, ko uporabnik vtipka ključne besede.

Grafično oglaševanje (Display ads), ki vsebuje različne slikovne oglase na različnih spletnih mestih v Googlovi mreži partnerjev. Video oglaševanje (YouTube ads), kjer se video vsebina predvaja naključno med videoposnetki, ki jih potrošniki poslušajo na straneh YouTube.

Google oglaševanje je mogoče tudi v aplikacijah, kot je npr. Google play. Prednosti Google oglaševanja so predvsem v ciljnem marketingu. Dosegli boste namreč točno specifične kupce, ki bi jih vaš produkt zanimal.

Kot pri sami seo optimizaciji, je tudi tukaj v ozadju merljivost in analitika rezultatov, ki vam omogočijo spremljanje učinkovitosti kampanj ter prilagajanje glede na nihanja le-teh. Rezultati so hitri in povečajo prepoznavnost vašega podjetja.

Slabosti Google oglaševanja pa so predvsem v ceni, ki v konkurenčnih panogah zna narasti. Prav tako sprememba v algoritmih iskalnikov lahko hitro vpliva na učinkovitost oglasa. 

google oglaševanje