Naj spletni iskalniki delajo za nas

Spletni iskalniki so mogočno orodje: njihovi algoritmi določajo, katere spletne strani bodo najprej navedene kot rezultat iskanja. Prvih nekaj zadetkov iskanja na prvi strani ima najboljše možnosti, da iskalci kliknejo na njihovo povezavo. Iskalni algoritmi so zelo dobro varovana skrivnost, znano pa je, da se posodabljajo več stokrat na leto, zato jih nihče ne pozna povsem natančno. Vseeno pa obstaja nekaj precej jasnih in zanesljivih smernic, kako prilagoditi svojo spletno stran, da jo iskalniki uvrstijo višje med svoje zadetke. Takšnemu prilagajanju strani pravimo optimizacija spletne strani. Kako optimizirati spletno stran, postaja prava umetnost, ki jo mnogi najraje zaupajo strokovnjakom. A tudi sami lahko upoštevamo nekaj uveljavljenih napotkov za optimizacijo spletne strani in si tako povečamo možnosti za večjo prepoznavnost na spletu.

Optimizacija spletne strani za iskalnike

Optimizacija spletne strani s ključnimi besedami

Iskalniki najbolj analizirajo uporabo ključnih besed, zato je dobro, da najprej jasno določimo, katere ključne besede bi radi izpostavili. Ključne besede naj čim bolj sovpadajo z besedami, po katerih nas bodo iskalci našli. Uporabimo jih tako v naslovu spletne strani, kot tudi v meta opisih in vsebinah na spletni strani. Pri tem se nam ni treba omejiti zgolj na kratke fraze, saj iskalci običajno v iskalnik vtipkajo daljše besedne nize. Optimizacija spletne strani s ključnimi besedami je seveda najbolj učinkovita, če so naše ključne besede čim bolj podobne besedam, ki jih uporabljajo iskalci.

Daljše in poglobljene vsebine so zanimivejše za uporabnika

Daljše objave, ki poglobljeno raziščejo določeno temo, so za uporabnike koristnejše od krajših objav, dolgih nekaj vrstic. Pri poglobljenih vsebinah je potrebno daljše besedilo smiselno razgibati s pomočjo jasnih podnaslovov in odstavkov, ki omogočajo hitrejše in lažje branje. K preglednejšemu oblikovanju pripomore še uporaba poševnega tiska ali debelejših črk, ki napisano še očitneje poudarijo. Kvalitetno napisani daljši prispevki bodo pritegnili obiskovalce, za kar najboljšo optimizacijo strani za iskalnike pa je potrebno v besedila vključiti še slikovni material. Če je le mogoče, naj bo ta opremljen s smiselnimi podnapisi, ki bodo omogočili iskalnikom analiziranje njihove vrednosti.

Smiselno povezane vsebine olajšajo navigacijo po spletni strani

Če v svoji objavi na strani omenite koncept, ki ste ga že podrobneje razložili v nekem drugem prispevku, je smiselno, da obe besedili povežete. S tem boste olajšali navigacijo bralcu, ki bi rad omenjeni koncept globlje raziskal, obenem pa boste olajšali delo tudi iskalnim algoritmom, ki vas bodo nagradili z višjo oceno. Povezane vsebine namreč nakazujejo na kompleksnejše obravnavanje vsebin in s tem kvaliteto napisanega, kar znatno pripomore k optimizaciji strani za iskalnike in s tem k višji poziciji na prvi strani zadetkov.

Kako poteka optimizacija spletne strani

Povezave s podobnimi na spletu

Povezovanje z drugimi spletnimi stranmi je še en uveljavljen način, kako optimizirati spletno stran. Bolj ko je naša spletna stran povezana z drugimi, bolj je naša vsebina relevantna za druge in večja je verjetnost, da bodo iskalci našli potrebne informacije na naši spletni strani. Iskalni algoritmi zato dobro povezanost nagrajujejo, kar pomeni, da je dobro svoje vsebine povezati z vsebinami na drugih spletnih straneh, s katerimi se smiselno dopolnjujejo. Tako se organsko povežemo s širšim krogom uporabnikom, obenem pa povsem naravno optimiziramo stran za iskalnike.

Več o optimizaciji spletnih strani preberite tukaj >>

Družabna omrežja postajajo vse pomembnejša

Število in kvaliteta objav na družabnih omrežjih je postalo eden izmed parametrov za optimizacijo spletne strani. Vsebine, ki so zanimive in uporabne, se večkrat delijo in všečkajo, kar veliko pove o njihovi pomembnosti za uporabnika. Ko torej razmišljamo, kako optimizirati spletno stran, da nas bodo iskalniki kar najbolj nagradili, vpliva družabnih omrežij preprosto ne smemo spregledati. Sami lahko precej pripomoremo, da se naše vsebine delijo naprej, na primer tako, da v svojih besedilih izpostavimo krajše odseke s pomembnim sporočilom. Tako izpostavljene zapise je zelo lahko izbrati, deliti s prijatelji in jih objavljati na družbenih omrežjih.