SharePoint - centralno informacijsko stičišče podjetja

SharePoint je platforma, namenjena podpori delovnim procesom. Predstavlja centralno točko dostopa do informacij, datotek, poročil in aplikacij znotraj IT sistema organizacije. Omogoča sodelovanje med zaposlenimi, integracijo z drugimi sistemi, pa tudi upravljanje dokumentov, kot so na primer eračuni. Zaradi širokega nabora funkcionalnosti lahko SharePoint portal postane enotna vstopna točka tudi za vse ostale sisteme v podjetju. Funkcionalnost platforme je enotna, ne glede na to, s katerega zornega kota (internet, intranet, ekstranet) gledamo na sistem.

SharePoint je izredno močno orodje tistih podjetij, ki se zavedajo, da je ključ do uspeha v dobrem sodelovanju med zaposlenimi. Orodje s svojo preprostostjo, uporabnostjo in dosegljivostjo dosega visoko priljubljenost med uporabniki in predstavlja centralno informacijsko stičišče podjetja.

Dokumentno upravljanje na SharePoint platformi tudi v Konici Minolta

Sharepoint programV zadnjih letih smo v podjetju Konica Minolta za napreden zajem in upravljanje dokumentov razvili vrsto programskih rešitev zajetih v skupini produktov dokoniSuite , ki delujejo na SharePoint platformi. Z njimi lahko podjetjem nudimo še kakovostnejšo optimizacijo tiskalniške infrastrukture in drugih procesov, ki se tičejo dokumentnih tokov, kot je na primer skeniranje dokumenta. Prenos informacij na papirju iz trde kopije na digitalne datoteke je namreč danes nepogrešljiv. Z optičnimi čitalniki oz. skenerji je zajem dokumentov učinkovit in napreden, predvsem pa hiter. Za skeniranje dokumenta lahko uporabimo samostojni skener, vse bolj priporočene pa so tudi multifunkcijske naprave, saj potem dodatna investicija v skener ni potrebna.

Podjetjem, ki želijo na čim bolj učinkovit način urediti svoje poslovanje z dokumenti, med katere sodijo tudi eračuni, lahko ponudimo sklop rešitev: dokoniSuite, ki vsebujejo dokoniCASE, dokoniCONNECT, dokoniCONTENT, dokoniPROCESS in dokoniFIND.
DokoniCASE omogoča takojšen vpogled v lokacijo in v dejansko stanje dokumenta. Hkrati zagotavlja, da gre določen dokument v skeniranje šele, ko so za to izpolnjeni vsi pogoji. DokoniCONNECT po zaslugi združitve modulov Outlook integracija in Desktop integracija zagotavlja nadzor nad dokumenti in njihovimi vsebinami neposredno iz programa Outlook ali vašega namizja ter tako omogoča učinkovito upravljanje nestrukturiranih podatkov. To omogoča lažje deljenje vsebine med zaposlenimi, spodbuja sodelovanje in poveča produktivnost delovnih procesov. DokoniCONNECT Outlook in Desktop integracija na enostaven način vizualizira strukturo vašega SharePoint portala.
DokoniCONTENT uporabnikom prav tako omogoča upravljanje vsebin v znanem okolju programa Outlook in Desktop (Windows Explorer). Uporabniki lahko dokumente delijo, upravljajo in posredujejo, vsem sodelujočim pa je vedno na voljo zadnja različica dokumenta, in sicer z možnostjo vpogleda v zgodovino sprememb.
DokoniPROCESS je rešitev svetovno uveljavljenega podjetja Nintex, ki sodi v sam vrh celovitih dokumentnih rešitev.
DokoniFIND pa je centralizirana in učinkovita rešitev za iskanje dokumentov na enem mestu iz katerega koli sistema.

Konica Minolta d.o.o. | Programska rešitev Sharepoint - povezave do naše spletne strani: