Vedno na vrhu
Spletno oglaševanje je v današnjem digitalnem svetu izrednega pomena
Spletno oglaševanje je pojem, ki ga slišimo zelo pogosto, a se nikoli zares ne posvetimo njegovemu pomenu. V današnjem svetu, v katerem se praktično vsi izdelki in storitve prodajajo preko spleta, je zelo pomembno, da poglobljeno razumemo kaj je digitalni marketing. Le tako bomo lahko napredovali in prehiteli številčno konkurenco.
Tako kot so včasih tekmovali na tržnici, da so prodali svoje sadje in zelenjavo, sedaj podjetja tekmujejo na spletu. Razlika je le v tem, da je konkurenca večja, zato se moramo še bolj potruditi.
Kaj je digitalni marketing?
Torej, kaj je digitalni marketing, o katerem je toliko govora? Drugo ime zanj je spletno oglaševanje, zajema pa različne vrste oglaševanja, ki se odvijajo na medmrežju. Le-ti se lahko pojavljajo na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram, Linkedin), na spletnih straneh ali na e-malih, zelo pogosto in pomembno pa je tudi Google Ads oglaševanje.
Cilj vseh naštetih načinov je, da smo 'glasnejši' in bolj prepričljivi od konkurence. Le tako nas bodo kupci opazili in se odločili za nakup. Svojo prisotnost na spletu lahko sicer poudarimo tudi s pomočjo promocije naše znamke, naših izdelkov oz. storitev ter optimizacijo spletnih strani.
Branding oz. promocija naše znamke poveča prepoznavnost podjetja
Čeprav se gradnja blagovne znamke začne že pri sami kakovosti izdelkov, oblikovanju embalaže in logotipa, pa je tudi oglaševalski del brandinga izjemnega pomena. Da bi pridobili nove stranke, ne le ohranili obstoječih, moramo veliko dela vložiti v samo promocijo. Če bo blagovna znamka dobro in dolgo časa oglaševana, se bo zasidrala v spomin množice, kupci pa se bodo prej odločili za nakup.
Zavedati se je potrebno, da bo zadovoljna stranka najverjetneje postala redna stranka. Ohranjanje kupcev je precej cenejše kot pridobivanje novih, zato moramo narediti vse, kar je v naši moči, da kupec ne bo odšel k konkurentu (poskrbimo za brezplačno plačilo, redno komunikacijo s strankami, doslednost pri varovanju osebnih podatkov itd.).
Za promocijo izdelkov in storitev moramo dobro poznati svoje kupce
Kaj je digitalni marketing se pogosto vprašamo tudi, ko želimo prodati nek določen izdelek ali storitev. Tovrstna promocija se precej razlikuje od brandinga, saj ciljamo na današnjega kupca. Prav zato moramo dobro poznati svoje stranke, saj lahko le na podlagi znanja o njihovih potrebah in željah oblikujemo oglase. Le-ti se prilagajajo sezoni, vrsti izdelka, targetirani osebi, tipu prostora, kjer se oglas pojavlja itd.
SEO izboljša pozicijo vaše spletne strani
Optimizacija spletnih strani pa se ne osredotoča le na vašo blagovno znamko ali določen izdelek, temveč poizkuša z različnimi tehnikami povečati obisk na vašo spletno stran. Včasih se zdi, da SEO ni tako pomemben, saj so učinki vidni kasneje od klasičnega spletnega oglaševanja, a to ne pomeni, da niso izjemno pomembni. V primerjavi s klasičnim so dolgotrajnejši, saj se ne končajo v trenutku, ko prenehamo z vlaganjem v oglase.
Z Google Ads oglaševanjem do uspehov na več področjih poslovanja
Se sprašujete, kako izboljšati prepoznavnost blagovne znamke, izdelkov in storitev ter izboljšati učinkovitost spletnega mesta naenkrat? To omogoča Google Ads oglaševanje, ki omogoča ciljno usmerjeno spletno oglaševanje. Ker se oglasi prikazujejo le uporabnikom, ki izpolnjujejo vnaprej določene kriterije (so npr. določene starosti, živijo na določeni lokaciji, se zanimajo za določeno stvar /hobij itd.) ne zapravljamo denarja za kupce, ki jih naši izdelki zagotovo ne bi zanimali, temveč se osredotočimo le na našo ciljno skupino.
Oglasi se prikazujejo na vrhu ali na dnu različnih spletnih strani, na mobilnih aplikacijah, v Youtube videih in podobno. To omogoča podjetjem, da prilagajajo svoje kampanje v realnem času glede na dosežene rezultate. Namesto, da se posvetijo le brandingu ali promociji določenega izdelka, sedaj z Google Ads oglaševanjem ustvarijo več klikov na oglas in posledično več opravljenih nakupov.
Kakšna je cena oglasov in kako z njimi sploh začeti?
Mnogi vedo, da je Google Ads oglaševanje izjemno učinkovita platforma, a ne vedo kje in kako sploh začeti. Če ste med njimi tudi vi, vam svetujemo, da za pomoč prosite digitalno agencijo, ki bo za vas zagotovo oblikovala kakovostnejše oglase. Delo lahko sicer opravite tudi sami, čeprav se vsak začetek zdi težak. Najprej morate ustvariti račun, nato pa izbrati ciljno občinstvo. Na podlagi informacij, ki jih imate, lahko nato ustvarite oglas.
Cena tovrstnega spletnega oglaševanja ni fiksna, saj je odvisna od številnih dejavnikov (vrste oglasov, ciljnega občinstva, ključnih besed in konkurence). Google Ads oglaševanje deluje po načelu dražbe, kjer lahko vi določite najvišjo ceno, ki ste jo pripravljeni plačati za klik. Pri tem boste najverjetneje naleteli na izraza CPC (cena na klik) ali PPC (plačilo na klik), kar pomeni, da boste za predvajanje oglasa plačati samo takrat, ko bo nekdo nanj kliknil.
Kako ustvariti uspešne google oglase?
Točnega recepta za uspešnost kampanje seveda ni. Pred samim oblikovanjem oglasa je zato izrednega pomena, da sploh razumete kaj je digitalni marketing oz. spletno oglaševanje, torej katere ključne besede izbrati, kako targetirati svoje občinstvo, kako meriti uspešnost kampanje itd. Ker se v digitalnih agencijah na to zares spoznajo, je najbolje, da se kar na njih obrnete po pomoč.