Zakaj se odločiti za uporabo CRM sistema v podjetju?

Kakšna je dodana vrednost za podjetje, ki se odloči za digitalno transformacijo in uvedbo informacijske strategije imenovane CRM (ang. Customer Relationship Management) oz. sistema za upravljanje s strankami?


Sistem za upravljanje strank Odoo


Naj poudarimo le nekaj osnovnih prednosti CRM-ja.

Kako s CRM sistemom dosežete konkurenčno prednost?


Podjetja, ki želijo biti konkurenčna na današnjih trgih, se morajo srečati z uvedbo novih tehnologij in strategij ali bolj pogosto rečeno z digitalno transformacijo. Ena izmed teh je tudi upravljanje odnosov s strankami, ki jo omogočajo CRM sistemi. Uspešna uvedba informacijske tehnologije za CRM privede do ustvarjalnosti zaposlenih v podjetju, ki lahko predstavlja konkurenčno prednost. Prav tako omogoča jasen pregled nad prodajo, zastavljenimi cilji in doseganju le teh.


Sistem za upravljanje strank (CRM) pripomore k večji storilnosti zaposlenih

Vse informacije o naših strankah so s CRM sistemom za upravljanje strank shranjene na enem mestu in so dostopne vsakomur v podjetju. To pa vodi v hiter odziv in posledično k večjemu zadovoljstvu strank. Zbiranje, shranjevanje in uporaba informacij o naših strankah na enem mestu poveča storilnost vseh zaposlenih v podjetju.


360-stopinjski pogled na kartici stranke v Odoo CRM sistemu

Crm za podjetje

Kartica stranke v sistemu CRM predstavlja krvno sliko našega odnosa s stranko. Podatki iz različnih virov (prodaja, nabava, odprte terjatve, obseg poslovanja skozi leta …) so ključni pri nadaljnji komunikaciji s strankami. Poznavanje stranke in posledično razumevanje njihovega obnašanja podjetju omogoča stalno prilagajanje, usmerjanje aktivnosti, produktov in storitev na pravi način. To pa vodi v dolgoročne dobre odnose in uspešno sodelovanje na dolgi rok.



Učinkovitost in boljši pregled prodajnih aktivnosti


Vodenje prodajnih akcij poveča dobičkonosnost podjetja, hkrati pa omogočajo sledljivost zanimanja za prodajne produkte in omogočajo bolj učinkovito nastopanje na trgu. S takšnimi aktivnostmi lahko podjetje privabi boljše stranke oziroma obdrži tiste, ki podjetju predstavljajo dodano vrednost. Odoo CRM bo vaš najboljši parter na tej poti. S CRM sistemom za upravljanje strank Odoo boste enostavno pregledali prodajne aktivnosti in prihodnje aktivnosti lažje načrtovali. Dodana vrednost prodajnih kampanj je lahko tudi ta, da lahko stranke segmentiramo in o produktih ali storitvah informiramo ciljne naslovnike. V Sloveniji je med zastopniki CRM sistema Odoo podjetje Hermes d.o.o. .


Načrtovanje, analiza in izboljševanje prodajnega procesa


Z uvedbo strategije CRM podjetje izboljša svoje storitve, poveča kupčevo zvestobo in njegovo pripadnost. S tem, ko boste v CRM sistem vpisovali informacije vaših strank, nikoli ne boste pozabili, kdaj je potekala komunikacija med vami in stranko, kakšni so cilji in kje so priložnosti za napredek. Več kot boste CRM-ju zaupali, več vam bo sistem vrnil z obširnimi in natančnimi analizami, s katerimi boste očarali svoje stranke.

Da lahko v podjetju uspešno izvedemo digitalno transformacijo in vzpostavimo celoten koncept CRM-ja, je potrebno zbrati vse informacije iz obstoječih virov v eno celotno bazo podatkov, ki nam bo predstavljala dragoceno orodje za pridobitev vseh podrobnosti o strankah ter bo dosegljiva vsem zaposlenim kadarkoli.


Preverite, kako vam lahko pri tem pomaga sistem Odoo CRM.