Kaj je optimizacija spletnih strani in kako optimizirati spletno stran?

Verjetno ste že slišali, kako pomembna je optimizacija spletnih strani za uspeh podjetja na spletu. Prisotnost podjetja na spletu je dandanes nujna. Od tega ni odvisna le verodostojnost podjetja, temveč tudi njegova uspešnost in dobiček. Živimo v času, ko je splet nasičen z informacijami. Zato ni dovolj le, da ima podjetje spletno stran, temveč tudi, da je ta v iskalniku dobro uvrščena. Višje, kot je stran uvrščena, več potencialnih kupcev ali strank jo bo obiskalo.

Profesionalna optimizacija spletne strani je poglavitna za uspešno poslovanje. Toda kaj je optimizacija spletne strani? Optimizacija spletnih strani je proces, pri katerem izboljšamo uvrstitev spletne strani v brskalniku preko naravnih iskalnih rezultatov. Cilj optimizacije je namen povečanja pomembnosti iskanih pojmov ter prilagoditev spletnih strani tako, da so uporabniku in iskalnikom prijazne. Predstavlja izjemno dinamičen postopek, ki zahteva nenehno prilagajanje spletnih vsebin, rezultati katerega pa so vidni sčasoma.


Optimizacija spletnih strani

Kaj je optimizacija in kakšen je cilj optimizacije spletne strani?

Kaj je optimizacija spletne strani? Kakšen pomen ima za podjetje? Cilj optimizacije spletne strani je, da uporabnikom prijazno, s pomočjo iskalnih pojmov (ključnih besed), opiše produkt, storitve in podjetje. Poleg analize ključnih besed profesionalna optimizacija spletne strani zajema še pisanje vsebin s ključnimi besedami, povezovanje podstrani spletnega mesta ter redno posodabljanje vsebin in iskalnih pojmov, ki povečujejo vidnost strani. Takšne prilagoditve na spletni strani imenujemo on site optimizacija. Ker se pravila optimizacije spletnih strani za iskalnike nenehno spreminjajo, je treba spletne vsebine redno posodabljati. Da bi obiskovalce zadržali na strani, morajo biti spletne vsebine:

  • dobro zasnovane,
  • originalne,
  • interaktivne,
  • zabavne ter
  • izobraževalne.

On site optimizacija predstavlja temelj optimizacije spletnih strani

Cilj optimizacije spletne strani je, da jo uvrstimo na prvo stran spletnega brskalnika, kjer jo lahko klikne čim več ljudi. Strokovna optimizacija spletne strani obsega on site optimizacijo in off site optimizacijo. Prva, on site optimizacija, se izvaja na spletni strani podjetja, druga off site optimizacija pa je malce bolj zahtevna.

On site optimizacija predstavlja podlago za off site optimizacijo. Ta je obsežnejša, saj vključuje pridobivanje povratnih povezav na spletno stran s pomočjo družabnih omrežij, forumov, blogov itd. Bolje, kot je izvedena on site optimizacija, manj dela bo potrebnega z off site optimizacijo. On site optimizacija predstavlja temelj vsake spletne strani, ki si želi na naraven način izboljšati obisk ali prodajo. Bistvena dejavnika on site optimizacije sta ustrezna analiza ključnih besed ter primerna spletna vsebina.

On site optimizacija

Ključne besede moramo najprej z ustrezno analizo izbrati in jih nato čim bolj naravno umestiti v spletno stran, besedila, naslove, meta opise itd. Če bodo ključne besede vpete v podnaslove in imena datotek bo on site optimizacija še bolj učinkovita. To bo pomenilo, da se bo pri iskanju besedne zveze, spletna stran pojavila med zadetki. Besedila s ključnimi besedami, uporabljena pri on site optimiziranju, morajo biti naravno zastavljena, kakovostna in učinkovita.

Pravilna on site optimizacija strani nam omogoča, da se spletna stran uvrsti med prve rezultate Googlovega iskanja. Toda da bi se to zgodilo, je potrebno veliko vloženega truda in dela, ki zajema pripravo pravilno zastavljenih vsebin, izbiro ustreznega urejevalnika oziroma programa CMS, primerno strukturo, navigacijo strani, primerno obliko vsebin, izbiro in vnos osnovnih elementov optimizacije, gradnja notranjih povezav, objavljanje novih povezav, svežih vsebin.

Na dobro on site optimizacijo vpliva mnogo dejavnikov, kot so analiza ključnih besed, zunanje povezave, meta podatki, interne povezave na strani, struktura strani URL, analiza konkurence, podvojena spletna vsebina, vpis v spletne imenike, opisi slik, hitrost mobilne strani, hitrost spletne strani itd. S strokovno optimizacijo spletne strani bomo izboljšali uvrščanje v Googlu in si prihranili marsikatero težavo.


Kako optimizirati spletno stran, da se bo uvrstila visoko v iskalniku

Optimizacija za spletne straniKako optimizirati spletno stran stran je vprašanje, ki si ga podjetja pogosto zastavljajo. Proces optimizacije spletne strani za iskalnike je namreč zapleten, dolgotrajen postopek. Da bi dosegli cilj optimizacije spletne strani, mora postopek slediti točno določenemu načrtu, s katerim uvrstimo spletno stran med prve zadetke na spletnem iskalniku. Kako optimizirati spletno stran, da se bo uvrstila čim višje v iskalniku, je odvisno od podjetja in metod, ki jih bomo uporabili za optimizacijo spletne strani.

S pomočjo nenehno izpopolnjujočega in spreminjajočega algoritma iskalnik razvršča ter ocenjuje zadetke. Ker ima vsak iskalnik svoj algoritem, bo metoda optimizacije odvisna od iskalnika, za katerega si želimo, da bi našo spletno stran uvrstil višje. Dejavnikov, ki slabo vplivajo na spletno stran, je veliko. Prekinjene povezave, pravopisne napake, črkovanja, napačno nastavljene kanonične povezave, prevelika gostota ključnih besed, kopirana in podvojena vsebina. Ker mora optimizacija spletnih strani potekati v skladu z najnovejšimi standardi naša ekipa sledi inovacijam na področju SEO optimizacij ter trendom digitalnega marketinga.

Profesionalna optimizacija spletnih strani je natančno načrtovan proces

Proces optimizacije spletne strani se začne z analizo stanja in konkurence. S pomočjo analize določimo:

  • strategijo spletnega nastopa,
  • ciljno občinstvo ter
  • fokus.  

Optimizacija on site

Analizi stanja in konkurence sledi priprava besed. Gre za grajenje besednih zvez, iskalnih 3 pojmov, s katerimi se želi podjetje uvrstiti na prvo stran Googla. Takšne besede in besedne zveze imenujemo ključne besede. To so tiste besede, ki jih potencialni obiskovalec vpiše v iskalnik, tiste, ki ga pripeljejo na spletno stran podjetja.

Iskanje ključnih besed se začne z analizo podjetja, panoge, produkta ali storitve. Po pregledu z iskalnimi orodji s pomočjo analize izločimo neustrezne ključne besede in začnemo s testiranjem učinkovitih. Testiranje nam pove, katere ključne besede privabljajo potencialne kupce. Na podlagi teh besed nato optimiziramo spletno stran.

Delo optimizacije spletnih strani vselej poteka v sodelovanju s podjetjem oziroma naročniki, zato je nepogrešljiv del optimiziranja spletnih strani izobraževanje strank. Za lažje sodelovanje je pomembno, da vedo, kaj je optimizacija spletne strani, ter da so seznanjene z njenim potekom. Programerski popravki na spletni strani so del strokovne optimizacije spletne strani. Sem uvrščamo pohitritev spletne strani in doseganje prijaznejše uporabniške izkušnje. Ker večina uporabnikov spletnih iskalnikov uporablja za brskanje telefone ali tablice, mora biti spletna stran dobro prilagojena tudi zanje. Programerskim sledijo popravki vsebin ter grajenje internih povezav.


Dober naslov spletne strani je podpora optimizaciji spletne strani

Optimizacija spletne straniMed popravke že umeščenih spletnih vsebin prištevamo še osnovne popravke, kot sta uporaba ključnih besed v naslovu in URL naslovu. Dober naslov spletne strani je izjemno dragocen pri optimizaciji spletnih strani za iskalnike. Preostala vsebina mora biti opisna, obogatena s ključnimi besedami in unikatna.

Za celovito optimizacijo spletne strani poskrbi še optimizacija slik in povezav, kjer iskane pojme uvrstimo v opise slik, imena datotek ali naslove povezav. Grajenje internih povezav je postopek, pri katerem z uporabo zunanjih povezav, pridobimo dodaten obisk in povečamo vidnost strani. Temu sledi priprava novih optimiziranih spletnih vsebin.

Za visoko uvrščanje med iskalnimi zadetki ni pomembna le količina vsebin, temveč njihova kakovost ter posodobitev. Z interaktivno vsebino obiskovalce zadržimo na strani dlje časa, to pa daje spletni strani v Googlu večjo verodostojnost in posledično višjo uvrstitev. Preden vsebine pripravimo, moramo pregledati, kaj že lahko najdemo pod ključnimi besedami ter napisati besedila katera bodo zanimivejša od najdenega. Najnujnejše je, da vsebina ni kopirana, ampak originalna.


Optimizacija spletnih strani naj vključuje tudi gradnjo zunanjih povezav

Novim spletnim vsebinam sledi grajenje zunanjih povezav ali link building. Grajenje zunanjih povezav ali off site optimizacija naj vsebuje povezave iz spletne strani. Vsaka povezava (link) na Googlu namreč šteje kot glas. Na koncu optimizacije spletne strani sledi izdelava sekundarne spletne strani v vsi.si.

V želji, da bi bilo naše sodelovanje transparentno, vam konec vsakega meseca posredujemo poročilo o rezultatih in opravljenem delu. Optimizacija spletnih strani je zasnovana tako, da vsako pravilno dejanje prinese rezultate, ki pomagajo višji uvrstitvi strani na Googlu. Ker je optimizacija spletnih strani večplasten in kompleksen proces zahteva svoj čas. Optimizacije spletnih strani ali trgovin ne smemo videti kot strošek, temveč kot naložbo, ki se bo s časom obrestovala. Ravno visoko uvrščene spletne strani so tiste, ki privabijo največ potencialnih kupcev in uživajo največje zaupanje pri obiskovalcih.


Vas zanima optimizacija spletne strani? Kontaktirajte nas.