Google oglasi in Google oglaševanje s programom Google Ads
Google oglasi so napredno trženjsko orodje, ki ga podjetja uporabljajo za promocijo produkta oziroma storitev znotraj spletnega brskalnika. Oglasi se od drugih razlikujejo po vpeljavi pametne tehnologije, ki prikaže oglase tedaj, ko potencialni kupec izrazi zanimanje za produkt oziroma storitev podjetja. Za razliko od družabnih omrežij posamezniki odprejo Google z namenom.
Spletni iskalnik uporablja kar 4,3 milijarde ljudi po vsem svetu, ki so v letu 2021 omogočili, da so prihodki Google oglasov znašali, kar 209, 49 milijard ameriških dolarjev. To je približno milijard evrov. Program Google Ads naročnikom omogoča izbiro med tremi osnovnimi vrstami oglasov, in sicer:
- Oglaševalske kampanje v prikaznem omrežju - to so Google oglasi prikazani znotraj spletnih aplikacij in spletnih mest
- Oglaševalske kampanje v iskalnem omrežju - to so oglasi besedne oblike na prvi strani spletnega iskalnika
- Oglaševalske kampanje z video oglasi - to so oglasi, ki se prikažejo pred ali med videoposnetki na YouTubu

Kako v 4 korakih do uspešnega Google oglaševanja
V podjetju Starfiniti, trgovina in storitve, d.o.o. imajo zasnovan natančno določen potek Google oglaševanja, ki poteka v naslednjih štirih korakih:
Posvet
Posvet z naročnikom vključuje obsežno raziskavo trga, konkurence in konkurenčnih oglasov. V tem koraku se določijo poslovni cilji podjetja. Najsi bo to pridobivanje obiskovalcev spletnega mesta, več klicev v podjetje ali izboljšana prodaja. Na podlagi rezultatov analize je zasnovan podroben načrt za Google Ads oglaševalsko kampanjo.
Načrt zajema detajle, kot so zemljepisno območje, kjer bo oglas prikazan (država, kraj, pokrajina) ter ciljno uporabljene ključne besede. Slednje so poglavitne pri oglaševanju na spletu, saj imajo uspešno zastavljeni Google oglasi skupaj z učinkovito SEO strategijo več prednosti. Izbrane ključne besede uporabniku dopuščajo natančnejše poizvedbe, podjetju pa omogočajo odkrivanje novih ključnih besed in iskalnih izrazov.
Postavitev oglasov
V tem koraku so rezultati prvotne analize združeni skupaj z željami in potrebami naročnika. Izdelani so učinkoviti Google oglasi, katerih uspešnost je merjena s pomočjo Google Analytics.
Ponovno trženje
Ponovno trženje je pomemben del spletnega oglaševanja. Google oglasi, oblikovani v kampanji ponovnega trženja, so namenjeni le tistim uporabnikom, ki so že izkazali zanimanje za produkt ali storitev podjetja. Podjetje s takšnim trženjem izpopolni ciljne skupine ter poveča možnosti obiska spletne strani v prodajo.
Poročilo
Poročilo zajema izčrpne rezultate oglaševanja, njegove uspešnosti ter razkrije potencialne potrebe po optimizaciji. Natančna analiza uspešnosti, ključnih besed in spremljanje spletnega mesta pomagajo pri analizi uspešnosti oglaševalske kampanje ter nadaljnjem razvoju marketinških strategij.
Google oglaševanje - kakšen je cenik in od česa je odvisen?
Prilagajanje proračuna, spremembe trženjskih ciljev, spodbujanje obiskov spletnega mesta ali telefonskih klicev - vse to naročnikom omogoča Google oglaševanje. Cenik trženja je odvisen od nastavitev podjetja, toda v osnovi je zasnovan tako, da deluje z vsakim proračunom.
Google oglasi namreč omogočajo popolni nadzor nad oglaševalskim proračunom - ne glede na to ali gre za mikropodjetja ali večje korporacije. Proračun lahko podjetje po potrebi prilagodi, oglaševanje pa tudi začasno ustavi. Google oglaševanje poteka po štirih modelih, in sicer:
- PPC (pay per click - plačilo na klik) - plačilo v primeru klika
- CPC (cost per click - cena na klik) - plačilo v primeru klika
- Cena na dejavnost - plačilo vnaprej določene dejavnosti (ogled videa)
- Cena na prikaz - plačilo na število prikazanega oglasa
Za razliko od drugih trženjskih strategij Google oglasi zagotavljajo plačilo le ob vidnih rezultatih. Plačilo ob interakciji in popoln nadzor nad stroški spletnega oglaševanja sta glavna razloga, zakaj se vse več podjetij odloča za Google oglaševanje Cenik se razlikuje, saj je odvisen od proračuna podjetja, izbire storitve, izbrane marketinške strategije ter ciljev.
Google oglasi so lahko perfektno orodje za vaše podjetje, če so le usklajeni z vašimi poslovnimi cilji. V podjetju Starfiniti, trgovina in storitve, d.o.o. se zavedajo, kako pomemben je pravi pristop k oglaševanju. Njihova ponudba Google oglaševanja zajema razširitve oglasov (extensions), mesečno poročilo, merjenje konverzij, povezavo z Google analitiko, skripto za real time optimizacijo in redno dodajanje negativnih ključnih besed. Cenik za vzpostavitev oglaševanja se giblje od 129 € + DDV, redno vzdrževanje pa od 79 € + DDV.