Facebook oglaševanje je učinkovito in cenovno ugodno marketinško orodje

Facebook oglaševanje in njegove prednosti je v svetu trženja težko spregledati. S skoraj 3 milijardami aktivnih uporabnikov oglaševanje podjetij na Facebooku ni le prednost, temveč tudi močno trženjsko orodje. Z visokim številom uporabnikov ter poudarkom na ciljnem občinstvu so se socialna omrežja (Facebook, Instagram) uveljavila kot vodilna v oglaševanju.

Čeprav so se načini trženja precej spremenili, pa cilj ostaja enak - dvigniti povpraševanje po storitvi oziroma izdelku in s tem dobiček. Zaradi nasičenosti informacij, ki jih posameznik dnevno prejme, se zdi, da je imun na vse trženjske oglase in kampanje. To je precej daleč od resnice, saj ljudje nenehno iščemo vrhunske izdelke in storitve, ki bi nam poenostavile stresen vsakdan. Facebook oglaševanje uporabnika ne zasuje z informacijami. Nasprotno. Ponudi mu točno tisto, kar potrebuje.

Facebook oglaševanje

Kaj je oglaševanje na Facebooku in zakaj je tako pomembno?

Kaj je pravzaprav Facebook oglaševanje oziroma Facebook oglas? Če ste uporabnik tega socialnega omrežja, ste se zagotovo že srečali s Facebook oglasom. To je plačano sporočilo, ki ga podjetja objavijo, namen katerega je doseči prave potencialne kupce. Oglaševanje na Facebooku je naročnikom na voljo v različnih oblikah. Odločijo se lahko za promocijo strani, spletnega mesta, objav na svoji spletnem mestu itd. Prav tako pa imajo možnost izbire, kako bodo ciljno občinstvo dosegli - s pomočjo slik, videoposnetkov, zbirko ali deljenjem izkušenj.

Prednost oglaševanja na socialnih omrežjih ni le doseg ljudi, ampak tudi pravo ciljno občinstvo. Uspešno trženje je tisto, ki doseže prave posameznike in tukaj Facebook oglaševanju ni para. Z velikim številom uporabniških podatkov, kot so zanimanja, starost, spol, jeziki, priljubljene države, dejavnosti, naprave in lokacija je moč ustvariti uspešne, popolnoma prilagojene oglase, ki bodo prepričali potrošnike. Vas zanima, kako?

Facebook oglaševanje cenik

Kako ustvariti Facebook oglas, ki bo prepričal uporabnike?

Čeprav je končni cilj oglaševanja prodaja izdelka ali storitev, pa je dobro vedeti, da posamezniki socialnih omrežij ne obiščejo z namenom nakupovanja. Zanimajo jih prijatelji, družina, njihovi domači ljubljenčki, najnovejši viralni videi živali itd. Facebook oglaševanje je najuspešnejše tedaj, ko podjetja zaprosijo uporabnike za odziv, ki pa ni nujno nakup. Uporabniki imajo namreč precej možnosti. Odločijo se lahko spregledati oglas, nanj klikniti, zapreti oglas, morda izpolniti krajši obrazec, s podjetjem deliti e-naslov ali kupiti izdelek. Kakšna bo njihova odločitev, je odvisno od zastavljenega oglasa.

Slednji mora biti zasnovan na podlagi poslovnih ciljev podjetja, razumevanju ciljnega občinstva, izdelka, storitve in proračuna. Oglaševanje podjetij na Facebooku ima velik potencial, potreben je le premišljen pristop, odlična optimizacija ter dodelana strategija. Seveda pa ne moremo mimo dejstva, da ni ponudnikov, ki bi omogočili tako dodelano trženje po tako ugodnih cenah kot socialna omrežja. Facebook oglaševanje, cenik katerega je stroškovno ugoden, predstavlja enostavno in celovito orodje za doseganje potencialnih kupcev ter dolgoročnih ciljev podjetja.

Oglaševanje podjetij na facebooku

Facebook oglaševanje - Skrbno načrtovan pristop s prilagodljivim cenikom

Oglaševanje na Facebooku dopušča podjetjem, da dosežejo stranke, ki bodo njihove storitve oziroma izdelke najbolj potrebovale. Takšno trženje se na prvi pogled zdi precej preprosto, a zahteva precej truda in skrbno načrtovan pristop, ki zajema:

  • Poslovni cilj
  • Določitev proračuna za Facebook oglaševanje (cenik je odvisen od zahtev naročnika oglasa)
  • Facebook stran podjetja
  • Idealno ciljno skupino (leta, spol, država, zanimanja)
  • Zanimive fotografije in videe, ki bodo vzbudili zanimanje pri uporabniku
  • Kakovostno napisano besedilo, ki je znakovno omejeno
  • Najboljšo ponudbo
  • Optimizacijo oglasa
  • Spletno stran za registracijo ali naročnino na spletne novice
  • Redno spremljanje in sledenje uspešnosti oglasa

Oglaševanje na facebooku
Facebook oglaševanje podjetjem ponuja preprostejše oglaševanje, a za dosego poslovnih ciljev je še vedno potrebno nekaj poznavanja algoritmov ter pravi pristop. Bi radi izboljšali prepoznavnost blagovne znamke, a niste vešči v načrtnem trženju?

V ponudbi storitev podjetja Starfiniti, trgovina in storitve, d.o.o. boste poleg izdelovanja spletnih strani, Google oglaševanja, našli še Facebook oglaševanje. Cenik se največkrat razlikuje od podjetja do podjetja. Vsako podjetje je edinstveno, zato je temu prilagojeno tudi oglaševanje njihovih storitev oziroma izdelka. Podjetje bo poskrbelo za celovito oglaševanje, vse od določitve ciljne skupine, izdelave oglasa in spremljanja njegove uspešnosti.