Prodajni trening


Mnogi bi se strinjali z nami, če rečemo 'prodaja je umetnost'.

Podjetja pogosto utemeljujejo svoja pričakovanja in napovedi na osnovi prometa, ustvarjenega v preteklosti.

Prodaja je proces sestavljen iz različnih faz. Vsaka faza zahteva drugačne aktivnosti in pogosto tudi druge veščine
Nekateri prodajniki so bolj uspešni pri načrtovanju, drugi pa so boljši pri predstavitvi ali zaključevanju posla.

Vsaka faza prodajnega procesa predstavlja njej lastne specifične potrebe in izzive.

Soočimo se z dejstvom, da ne moremo biti izjemno dobri na vseh področjih. Vsi imamo sebi lastne prednosti in slabosti. Njihovo poznavanje pa je prvi korak k razvoju in rasti.

Prodajni trening, ki ga ponujamo, temelji na vrednotenju osebnostnih lastnosti, prednosti in slabosti vseh sodelujočih na programu in kako dobljeni rezultati vplivajo na prodajni proces.

Kar želimo doseči je, da s pomočjo modularno zasnovanega prodajnega treninga trdno zasidramo 'prodajno vedenje' in s tem večjo prodajno moč.

Programe prikrojimo željam vaše organizacije, temeljijo pa na 'najboljših prodajnih praksah', ki so bile v pomoč že mnogim organizacijam na različnih področjih dela.

Z vami se bodo naši izkušeni svetovalci vedno radi pogovorili o vaših specifičnih željah.

Naj vas pokličemo? Kliknite: Kontakt