Učinkovito oblikovana embalaža povezuje izdelek in identiteto podjetja

Embalaža ali ovoj je material ali več materialov, ki obdajajo nek izdelek z namenom, da ga zaščitijo. Ni pa zaščita edina funkcija embalaže. Embalaža ima tudi estetsko in informativno funkcijo.

Tega dejstva se dobro zaveda vse več proizvajalcev, zato pri izbiri embalaže za svoje izdelke, vse tri funkcije povežejo v učinkovito celoto.

Z vidika trženja določenega proizvoda je prav embalaža tista, ki mora v potencialnem kupcu vzbuditi zanimanje in ga pritegniti. Ker je v marketinškem pogledu tako pomembna, lahko proizvajalec embalažo svojega izdelka tudi pravno zaščiti in prepreči, da bi konkurenčni proizvajalci uporabljali enako.

Oglejte si vse naše storitve >>

Pri načrtovanju unikatne embalaže za svoje izdelke poiščite pomoč izkušenih strokovnjakov. Skupaj z vami bodo zasnovali celoten nabor embalaže; škatle, vrečke, lepilne trakove, obeske za izdelke, lističe, transportne škatle in podobno. Poskrbeli bodo, da bo vaša embalaža unikatna, privlačna in skladna z podobo vašega podjetja, da bo vsebovala prave barve, da bo logotip na pravem mestu,  med različnimi materiali pa bodo izbrali tistega, ki bo optimalen za oblikovanje embalaže po meri. Profesionalno podjetje bo za vas najprej pripravilo skice celotnega nabora embalaže, jo nato oblikovalo ter tudi organiziralo izvedbo.

Kaj je embalaža?

Embalaža je pogostokrat edina komunikacija s kupcem, zato mora vsebovati vse pomembne informacije o izdelku in podjetju, ki ga proizvaja, hkrati pa mora med konkurenčnimi izdelki tako izstopati, da kupca očara in ga prepriča v nakup. Pomembno orodje, s katerim ustvarjamo, gradimo in vzdržujemo dojemanje vrednosti izdelka, je grafično oblikovanje. Z njim lahko unikatni embalaži izdelka zgradimo prepoznavnost in kredibilnost. Premišljeno izbrana embalaža po meri ustvarja t.i. percepcijsko vrednost, ceno, ki jo je kupec pripravljen odšteti za izdelek, ki ga ni še nikoli preizkusil.  Izbiro barv, grafik, oblik in dimenzij embalaže namreč neposredno vpliva na prodajo. Številne raziskave so pokazale, da se več kot 30 % uporabnikov odloči za nakup nekega izdelka zgolj zaradi privlačno oblikovane embalaže.