Skoči na kolo, razgibaj svoje telo
Električno gorsko kolo za popoln nadzor vožnje na razgibanem terenu
Električno gorsko kolo je v svetu kolesarstva povzročilo pravo revolucijo. Čeprav se zdi, da je na trgu precej novo, ni tako. Sodobni model se je pojavil konec osemdesetih, začetku devetdesetih let prejšnjega stoletja.
Prodaja sprva ni ravno cvetela, danes pa dosega milijonske naklade. Razlog za njegovo priljubljenost je napreden sistem za pomoč pri vožnji. Glede slednjega so bila mnenja na trgu precej razdvojena. Tisti, ki so prepoznali njegov potencial, so uživali v udobni vožnji, nepoznavalci pa so imeli kar nekaj kritik, da takšno kolesarjenje ni »tisto pravo«. Danes vemo, da je ta sistem le pomoč pri kolesarjenju, ki se pozna še posebej pri vožnji v klanec.
Električna kolesa Cube so priljubljena zaradi odlične kakovosti
Cube E-MTB so razdeljeni na dve liniji, in sicer na polnovzmetena in “hardtail” gorska kolesa. V vsaki izmed njih najdemo raznovrstne modele, ki se razlikujejo predvsem glede na material. Polnovzmetena električna kolesa so namenjena vožnji po neutrjenih gorskih in gozdnih poteh. Hardtail modeli pa so zmogljivi hibridi, ki uporabnikom ponujajo vsestranskost. Z njimi se lahko odpravijo v mesto po opravkih, v službo ali na pustolovščino po bližnjih hribih.
Polnovzmetena električna kolesa Cube nudijo popolno kombinacijo togosti in okretnosti
Električno gorsko kolo ima poleg običajnih komponent še pomožni motor, baterijo, ki ga napaja ter računalnik, ki vse to nadzoruje. Kakšen bo njegov doseg, je odvisno od več dejavnikov, predvsem pa od moči baterije. Večja kot je obremenitev motorja, več energije porabi in hitreje se izprazni baterija. To je najbolj opazno pri vožnji v klanec, kjer se z dolgotrajnim vzpenjanjem baterija prazni hitreje.
Vsekakor so bila polnovzmetena električna kolesa Cube zasnovana za vse, ki radi raziskujete bližnje hribe in gozdne poti. Serije se ponašajo z odličnim vzmetenjem ter nizko težo. Slednja je odraz proizvodnje karbonskih (C:62® ali C:68X®) in aluminijastih okvirjev. Medtem, ko ti nudijo lahkotnost kolesa, progresivna kinematika omogoča boljši oprijem. Pri izbiri modela se je treba zavedati, da morajo biti polnovzmetena vrhunska električna kolesa sposobna popolnega nadzora nad kolesom na razgibanem terenu polnim kamenja, korenin in skal.
Električno gorsko kolo in kakšne prednosti prinaša njegov nakup?
Vrhunska električna kolesa uporabniku prinašajo mnogo prednosti, ki jih je težko spregledati. Nekaj najpomembnejših smo zbrali spodaj.
- Manjši napor
Kolesarjenje v izogib jutranji gneči na cesti je izjemna prednost. Slednja je nekoliko manj očitna v toplih dneh, ko prispete v službo preznojeni. Vgrajen motor bo poskrbel za manjši napor med poganjanjem pedalov ter zagotovil prijetno vožnjo. Pomoč motorja je dobrodošla tudi na daljših progah, saj zmanjša obremenitev mišic. - Lažje premagovanje nedosegljivih ciljev
Vsi E-MTB navdušenci imajo v mislih nedosegljiv cilj, ki si ga zaradi napornih klancev ali predolge razdalje še niso upali osvojiti. Strme, neravne in zahtevne poti so kot nalašč za polnovzmetena električna kolesa! - Hitrejša vožnja
E-MTB omogočajo hitrejšo vožnjo, ne glede na vašo telesno pripravljenost. Pomoč motorja uporabnik prejema vse do hitrosti 25 km/h. Pri zakonsko omejeni hitrost se motor ustavi, kolesar pa lahko pospeši z lastno močjo.
Vrhunska električna kolesa Cube so pred prihodom na trg temeljito testirana
Vrhunska električna kolesa Cube se ponašajo z izjemnimi lastnostmi za izpolnjevanje najstrožjih zahtev kupcev. Inženirji in strokovnjaki se nenehno trudijo, da bi uresničili vizijo popolne integracije sistemov ter izboljšali potovalno izkušnjo. Da vas vaše novo, moderno električno gorsko kolo ne bi pustilo na cedilu, je pred prihodom na trg temeljito testirano. Močno zaviranje, neuhojene poti, ekstremne vremenske razmere so vedno del vožnje. V podjetju Cube stremijo k temu, da strankam zagotovijo visoko kakovost produktov, zato so vsi modeli in komponente izpostavljeni rigoroznim testom v njihovem lastnem laboratoriju.
E-kolesa so testirana na preizkusni napravi z valjčnim bobnom. Težo uporabnika in njegove prtljage simulirajo 140 kg težke uteži, dodane na sedež, krmilo in pedale. Test je uspešen tedaj, ko E-MTB “prevozi” določeno razdaljo, na kateri premaga kar 1,5 milijona ovir. Te simulirajo in predstavljajo tipične neravne, grobe površine. Da bi zagotovili popolno stabilnost, zaviranje ter odpornost proti obrabi, so v laboratoriju preizkušeni tudi zavorni sistemi. Cube modeli uporabljajo le zavore, ki prestanejo test s 3000 zavornimi cikli z minimalno obrabo.