Promocijski material – od brisač do povsem unikatnih izdelkov

Promocijske brisačePromocijski material je odličen pripomoček pri oglaševanju izdelka oziroma storitve. Z njim želimo doseči boljšo prepoznavnost podjetja, pospešiti prodajo, izboljšati pripadnost že obstoječih strank in privabiti nove stranke, zato je zelo pomembno, da promocijski material premišljeno izberemo. Največkrat gre za uporabne stvari, na katere dodamo logotip ali slogan podjetja. Podjetja se velikokrat odločajo za vedno uporabne dežnike, torbe, pa tudi jakne in brisače. Promocijski material lahko podarimo ob nakupu in tako pritegnemo stranko, ki se bo skoraj zagotovo še vrnila. Promocijski material pa je nujno potrebno ločiti od poslovnih daril – medtem ko promocijski material podarjamo zgolj strankam, so darila namenjena poslovnim partnerjem in drugim pomembnejšim osebam.

Promocije ne izvajamo le ob koncu leta, temveč skozi vso leto in sicer na različnih dogodkih, povezanih s podjetjem, akcijah, promocijah ob pospeševanju prodaje – skratka ves čas. Ob tem je smiselno upoštevati letni čas, kar pomeni, da promocijske brisače podarjamo v poletnem letnem času, dežnike v jesenskem letnem času, nekateri izdelki pa so primerni skozi vse leto.

Kaj moramo upoštevati pri izdelavi promocijskega materiala?

Če želimo z uporabo promocijskega materiala zares doseči svoj cilj, moramo nanj dodati logotip in / ali slogan podjetja. To lahko storimo s pomočjo vezenja, različnih tehnik tiska in seveda graviranja. Drugače pa je pri poslovnih darilih, na katera logotipa in slogana podjetja običajno ne dodajamo, ali pa ju dodajamo le izjemoma. Brisače, jakne, torbe, dežniki in drugi vsestransko uporabni izdelki z logotipom in sloganom podjetja tako predstavljajo prednost za uporabnika, pa tudi za podjetje. Uporabnik se bo razveselil uporabnega pripomočka, z njegovo uporabo pa bo podjetje promoviral in ga predstavil tudi drugim ljudem. Pomembno je, da za izdelavo promocijskega materiala izberemo zelo kakovostne materiale, vezenje, graviranje in tisk pa naj bodo dolgo obstojni. Dejstvo je, da bodo stranke izbrane promocijske materiale povezale z našim podjetjem, zato si lahko mimogrede nevede ustvarimo tudi slabo reklamo. Če torej podarjamo brisačo, naj bo to kakovostna brisača.

Kakšen je pravzaprav namen uporabe promocijskih materialov?

Promocijski material ManeksalŠtevilne raziskave so pokazale, da je uporaba promocijskih materialov eno najbolj učinkovitih marketinških orodij, zato bi si morali vzeti čas za premislek. Sporočilo na promocijskem materialu zato ne sme biti moteče ali preveč vsiljivo, saj ga prejemnik morda ne bo želel uporabljati. S promocijskimi materiali, kot so brisače in drugi, povečamo zavedanje o znamki. Če si želite maksimalno izkoristiti prednosti uporabe promocijskih materialov, se obrnite na podjetje Maneksal, v katerem vam ponujajo možnost tiskanja in vezenja, reference pa so na ogled kar na njihovi spletni strani. Z malce domišljije in predvsem z izbiro kakovostnega promocijskega materiala imamo možnost povečati prepoznavnost podjetja in hkrati zadovoljiti naše stranke.

Kaj bomo dosegli s tovrstnim načinom oglaševanja?

Promocijski material ima na področju oglaševanja izjemno vrednost, saj z njim povečamo prepoznavnost, zaupanje in ustvarimo odličen prvi vtis. Ustvarjanje dobrih odnosov s strankami je zelo pomembno pri doseganju uspešnosti podjetja. Prav tako je dejstvo, da imamo vsi zelo radi darila, še posebej, če so ta uporabna in kreativna ter bodo s svojo kreativnostjo navdušila širši krog ljudi. Poleg brisač, jaken, torb in dežnikov lahko kot promocijski material uporabimo tudi kozarce, pisala, vžigalnike, obeske in danes vse pogosteje uporabljene USB ključke. Graviranje oziroma tiskanje je namreč danes mogoče na praktično vse površine in izdelke, zato pri tem zagotovo ne bomo imeli težav. Široko izbiro izdelkov za tiskanje in vezenje najdete v ponudbi podjetja Maneksal, v katerem vam bodo z veseljem strokovno svetovali pri izdelavi promocijskega materiala. Ustvarite domiselne in uporabne izdelke, ki se jih bodo razveselili vsi!