Dizelski, plinski in električni viličarji

Dizelski, plinski in električni viličarji Jungheinrich, Linde in druge znamke so izdelani po najnovejših evropskih standardih in so tako primerni za vse vrste opravil v industriji, gradbeništvu, trgovini in še marsikateri drugi panogi. Viličar predstavlja pomembno investicijo za podjetja, ki potrebujejo učinkovito metodo skladiščenja in premikanja proizvodov. Omogoča nam namreč premikanje palet, ki tehtajo tudi več ton. Pri tem opravilu ne izgublja časa in tudi ne predstavlja nevarnosti za delavce. Dizelski, elektro in plinski viličarji so enostavni za upravljanje in prijazni za vzdrževanje. Standardna garancija je dve leti.

V podjetju Viličarji Horvat d.o.o. izvajamo redne servise za viličarje Linde in Jungheinrich ter druge znamke viličarjev in delovnih strojev. V ponudbo je vključena tudi dobava in menjava gum za viličarje ter rezanje profila viličarskih gum. Omogočamo tudi servis na terenu, kjer opravljamo menjavo koles, menjavo hidravličnih cevi, rezanje izrabljenih gum ter druga opravila.


Dostava viličarja

Plinski viličarji čistejši kot dizelski

Večina proizvajalcev viličarjev se danes nagiba k dizelskim motorjem. Dizelski viličarji so pravzaprav že popolnoma izrinili viličarje na bencinski pogon. Edini slabi lastnosti, ki jih prinašajo dizelski viličarji, sta večja hrup (to velja predvsem za starejše naprave, za nove pa ne) in neuporabnost viličarja v zaprtih prostorih zaradi izpušnih plinov.


Pri viličarjih na plinski pogon gre pogosto za kombinirani pogon bencina in plina. Viličar lahko obratuje z bencinom kot pogonskim sredstvom ali pa s plinom, kar nam omogoča posebna izvedba elektronskega uplinjača. Plinski viličarjii imajo čistejše izpušne pline, tako da lahko z njim obratujemo tudi v zaprtih prostorih.


Bočni viličarji namenjeni prekladanju dolgih tovorov

Dizelski viličarji se ločijo tudi glede na postavitev dvižnega sistema, ki je lahko čelna ali bočna. Bočni viličar ima vgrajen dvižni mehanizem na svojem boku - nakladalne vilice so obrnjene pravokotno na smer vožnje, breme pa je vzporedno ob viličarju. Bočni viličar breme dvigne, nato pa ga s premikom teleskopa naloži na svojo platformo. Breme je tako položeno na šasijo znotraj podporne ploskve, zato so bočni viličarji stabilnejši od čelnih viličarjev. Bočni viličar je tako namenjen zlasti prekladanju dolgih tovorov, kot so cevi, deske, kovinski profili ali pločevina. Tudi sila, ki deluje na teleskop, je pri bočnih viličarjih drugačna in bočni viličar mora biti delovanju teh sil konstrukcijsko prilagojen. Naša ponudba zajema viličarje nosilnosti od 2,5 do 6 ton ter različnih dvižnih višin.


Vabljeni k ogledu naše spletne strani.