Trženje storitev brez posrednika - neposredno trženje

Trženje storitev - dober poselTrženje storitev ali z drugimi besedami marketing definira in raziskuje ciljne trge in uporabnike ter skuša z njimi vzpostavljati dobičkonosne odnose. Tržnik se mora odločiti o tem, kaj bo predmet njegovega trženja, kje ga bo prodajal, po kakšni ceni, preko katerih prodajnih poti in kakšna bo promocija. Večina podjetij danes uporablja neposredno trženje storitev, obliko trženja, v kateri izdelke ali storitve prodajamo končnemu kupcu brez posrednikov. Večina dojema neposredno trženje kot povezano celoto med neposredno prodajo izdelkov, zbiranjem podatkov o kupcih in vzpostavljanjem dolgoročnih odnosov z njimi. Dolgoročni dobri odnosi s kupci in povečanje njihove stalne vrednosti za podjetje sta ključna za dober posel in uspeh podjetja.
Zanimiv koncept trženja je tudi blagovna menjava. Gre za trženje storitev, pri katerem pridobita obe strani. Na takšnem principu temelji tudi najsodobnejši trgovalni sistem Menjalko d.o.o. Vključena podjetja za to, kar potrebujejo, plačajo s tem, kar imajo. Podjetja širijo mreže sodelavcev, sklepajo nova poslovna poznanstva in imajo dostop do virov, ki jim jih proračun sicer ne dopušča. Hkrati pa lahko lastne vire ponudijo poslovnim partnerjem, katerim bi bili zaradi njihovih finančnih omejitev sicer nedostopni.
Takšno trženje storitev ima več prednosti. Vaše podjetje lahko na preprost način pride do blaga in storitev, za katere bi sicer moralo plačati. Na ta način lahko ohranite svoj denar, izboljšate denarni tok in povečate dobiček. Zaradi širitve mreže strank pa se poveča tudi prodaja.

5 načel uspešnega trgovanja za dober posel

Kot za vsak drug posel je tudi za uspešno trženje storitev treba uskladiti raven storitve in kakovost artiklov. Po zaslugi dolgoletnih izkušenj smo ugotovili, da postopek trgovanja in trgovalne izkušnje delujejo bolje, če trgovec pri trženju upošteva določena načela.
Za dober posel je tako dobro upoštevati 5 načel uspešnega trženja:

  • bodite hitri: bodite pripravljeni na hitro reakcijo, ko se pojavi blago, ki običajno ni na razpolago za menjavo;
  • bodite fleksibilni: vedno ne boste dobili točno tistega, kar želite, zato morate biti pripravljeni na menjavo dobaviteljev, na uvajanje novih načinov promocije vašega podjetja ali morda celo na iskanje drugačnih možnosti;
  • mislite na blagovno menjavo: ves čas imejte v mislih trgovanje preko Menjalka;
  • bodite ustvarjalni: bodite pripravljeni na razmišljanje izven meja očitnega, poiščite nove načine dela;
  • predvsem pa bodite potrpežljivi: tisti, ki so pripravljeni nekoliko počakati, dobijo dobre stvari.

Izberite neposredno trženje storitev in postanite uspešni. Vabljeni na našo spletno stran!


Menjalko d.o.o. | Trženje storitev, neposredno trženje, dober posel - povezave do naše spletne strani: