Vožnja na plin je cenejša od vožnje na motorni bencin

Vožnja na plin je za približno 40 odstotkov cenejša od vožnje na motorni bencin, zato se ob vsakokratni podražitvi bencina poveča povpraševanje po vgradnji avtoplinskega sistema v vozila. Vožnja na plin hkrati pripomore k čistejšemu okolju, saj poraba avtoplina povzroča manj škodljivih emisij kot bencin in dizel. Ekonomična vožnja na plin je tako tudi ekološka.

Vožnja na plin prinaša še številne druge prednosti. Poraba tega zelenega goriva ugodno vpliva tudi na motor vozila. Tišji in lažji tek motorja namreč podaljša njegovo življenjsko dobo, pa tudi življenjsko dobo katalizatorja in lambda sonde. Prav tako je večja tudi trajnost motornega olja. Motor po predelavi sicer porabi malenkost več avtoplina kot je prej porabil bencina. Kljub temu, da je poraba goriva večja, pa je vožnja na plin cenejša, saj je cena avtoplina bistveno nižja od cene bencina. Vsi ponudniki avtoplinskih sistemov tudi zagotavljajo, da zmogljivosti vozila po predelavi ostanejo enake oziroma so odstopanja zanemarljiva.

Prav tako ni bojazni, da bi ob pomanjkanju avtoplina ostali brez goriva, saj v tem primeru elektronika samodejno vključi delovanje bencinskega motorja. Bencin je potreben tudi za zagon motorja, ki pa se po nekaj minutah delovanja samodejno preklopi na plin.

Uporaba avtoplina je izredno varna

Rezervoar za utekočinjen naftni plin je do dvajsetkrat močnejši kot bencinski rezervoar. Ob morebitnem trku bi bila zato potrebna bistveno večja sila, da bi se ta poškodoval. Prostor za gorivo je torej zelo zaščiten , poleg tega pa ima rezervoar vgrajen tudi poseben varnostni ventil, ki ob morebitnem uhajanju avtoplina zapre pretok goriva skozi napeljavo. V primeru, da kljub vsemu pride do predrtja rezervoarja in vžiga avtoplina, pa ta gori v usmerjenem plamenu in ne nenadzorovano kot pri razlitju bencina.

Gen1 - predelava vozila na plin z uporabo lastnega sistema

Podjetje Gen1pri predelavi vozila na plin uporablja lastno tehnologijo, ki po patentiranem postopku omogoča vodenje vbrizga avtoplina v realnem času, kar omogoča najboljši izkoristek pri izgorevanju in posledično bistveno nižjo porabo in minimalno izgubo moči. Predelava avta na plin ni posebej radikalna. Bencinski del ostane nedotaknjen, dogradijo pa se sistem vbrizgavanja avtoplina, uparjalnik, napeljava in rezervoar. Najpogostejše mesto vgradnje rezervoarja za plin je prostor za rezervno kolo. Če se rezervnemu kolesu nočete odpovedati, pa se rezervoar lahko vgradi tudi v prtljažni prostor.

Vožnja na plin - prihranite in poskrbite za naravo. Vabljeni na našo spletno stran.

Gen1 | Vožnja na plin, vozila na plin, avtomobil plin cena, poraba avtoplina - povezave do naše spletne strani: