FAQ

Kdo smo?

Smo mlado podjetje, ki skrbi za to da ste z našo pomočjo na prvih mestih v popularnih iskalnikih kot so: google, najdi, ...

Na tej povezavi do popolnega opisa naših storitev! :)

Zakaj smo WSI franšizer?
WSI franšizer smo od leta 2005. WSI je bil ustanovljen že leta 1995 v Torontu, v Kanadi (Google npr. 1998). WSI je vodilni svetovni strokovnjak za spletni marketing. Več kot 1.500 nas je in prisotni smo v 87 državah sveta.
Redno si izmenjujemo izkušnje, zato vemo, kako deluje iskalni marketing.
Smo poslovni partner 35 največjih podjetij kot so Adobe in drugi.
http://www.wsicorporate.com/

Kaj je 'iskalni marketing'?
Vse se prične z obiskom spletne strani. Osnova donosne spletne strani so dobre pozicije na spletnih iskalnikih. Ker je Google (ter razni lokalni iskalniki) glavni vir obiska, je potrebno imeti znanje, kako priti na prve pozicije med iskalnimi rezultati. Ker je iskalni marketing primarno trženjsko orodje (80 % klikov do vaše strani pride iz Googla), imenujemo naš poslovni imenik vsi.si kar orodje za optimizacijo.
Naše orodje za optimizacijo deluje kot ‘OFF-site’ optimizacija. Ker strani upoštevajo pravila SEO (Search Engine Optimization) in delujejo kot samostojne strani podjetja, lahko govorimo tudi o neke vrste ‘ON-site’ optimizaciji.


Spletni marketing in njegove kratice

  • SEM - Search Engine Marketing, iskalni marketing
  • SEO - Search Engine Optimization, optimizacija spletnih strani tako da so 'všeč' iskalnikom
  • PPC - Pay Per Click, zakup ključnih besed 
  • LANDING PAGE - strategija ciljnih strani
  • EM - E-Mail marketing tehnologije in tehnike, 
  • SMM - Social Media Marketing, izraba socialnih medijev
  • CORPORATE BLOGGING


Kako do prvih mest?
V grobem obstajata dva načina SEO - optimizacija spletnih strani »ON-site« in t.i. link building  (»OFF-site« optimizacija) oziroma grajenje kvalitetnih povezav na vaše strani z drugih strani, blogov, e-trgovin, vsi.si, ...
Link building lahko prinese tudi do 50 % na pozicijo.

Zakaj vsi.si?
Poleg 'standardnih' informacij (kot so ime podjetja in kontaktni podatki) vpis vsebuje še t.i. mini strani, ki gradijo kvalitetne povezave do vaših strani. Mini strani se obnašajo kot samostojne strani, so optimizirane (SEO) in zato lahko gradijo kvalitetne povezave do vaših strani, dodatno pa tudi sam vsi.si s svojim odličnim obiskom pomaga do prvih mest.
    
Zakaj vsi.si?
Vsi.si je nov vir obiska vaše strani in s tem novih strank.

Zakaj vsi.si?
Vpis s svojimi optimiziranimi mini stranmi je cenejši od izdelave novih strani, saj ni potrebno plačevati za oblikovanje (design), nakup domene, optimizacijo, ...

Zakaj vsi.si?
Ker dosegamo prve pozicije na Googlu brez poseganja v vašo stran.

In še zadnjič - zakaj vsi.si?
Ker s tem, ko rastemo mi, rastete tudi vi! Postanimo torej partnerji na poti uspeha gradnje najmočnejšega medija.

Kaj še dodatno omogoča vsi.si?
Poleg vpisa in mini strani lahko podjetje z modulom ‘akcije in novice’ samo ureja razne akcije, objavlja novice, zaposlitvene oglase, e-trgovino, ...

Naša vizija

Vizija poslovnega imenika www.vsi.si je, da se vanj do izteka leta 2012 vključi 5.000 slovenskih podjetij, ki bodo prepoznala dodano vrednost poslovnega imenika predvsem s tematskim povezovanjem strani.
Z vpisom si podjetja izboljšajo pozicije lastne spletne strani in povečajo obisk. Imenik je zgrajen na način, ki ga Google in Najdi.si obožujeta, zato so pozicije mini spletnih strani, ki jih imate v imeniku, zelo visoke.



Ne oklevajte, pridružite se tudi vi!


 

Dolgoročno bodo v imeniku vsa podjetja, ki se zavedajo pomebnosti 
internetnega marketinga.

 

     

 

 

Cenik storitev podjetja VSISI d.o.o. 

 

Namen referenčnega cenika je seznaniti naše pogodbene stranke ter vse obstoječe in morebitne uporabnike storitev s področja internetnega marketinga,  računalništva in informatike z ocenjeno vrednostjo kakovostnih storitev.

 

Pri oblikovanju cenika smo upoštevali izračun razpoložljivosti zaposlenih glede na strokovni nivo, na kar vpliva odsotnost zaposlenih zaradi praznikov, bolniškega dopusta, rednega dopusta, usposabljanj, idr..

 

ZAHTEVNOST DELA

 

- popravila, osnovna tehnična in vzdrževalna dela, izvajanje anket, zbiranje gradiva, samostojno reševanje preprostih problemov po vnaprej znanih postopkih:

25,00€

 

- enostavno programiranje, srednje zahtevna dela na nivoju delovnih postaj in omrežij, samostojno reševanje zahtevnejših problemov v znanih situacijah:

35,00€

 

- srednje zahtevno programiranje, enostavno izobraževanje in uvajanje uporabnikov, dokumentiranje programskih rešitev, priprava in oblikovanje uporabniške dokumentacije, spletno oblikovanje, enostavno administriranje strežnikov, samostojno reševanje zahtevnih problemov:

48,00€

 

- vodenje manj zahtevnih projektov, sistemska analiza in načrtovanje, zahtevno administriranje strežnikov:

57,00€

 

V priporočenih cenah ni upoštevan davek na dodano vrednost. V cenah so upoštevane efektivne ure. 

 

Potni stroški, dnevnice in specificirani materialni stroški se obračunajo posebej.


Pri izdaji računa se minimalno obračuna 30 minut.

 

Projektno vodenje se obračuna po obsegu ur ali pavšalno od vrednosti projekta (glede na zahtevnost od 12,5 % do 20 % vrednosti).

 

Za nujna dela, ki zahtevajo prerazporeditev resursov (pričetek del naslednji delovni dan), se zaračuna dodatek v višini 50 %, za zelo nujna dela (pričetek del nemudoma/tekom istega delovnega dne) pa 100 %.


Odpoved del

Kot odpoved del šteje odpoved del v celoti ali sprememba roka za pričetek del. V obeh primerih šteje, da je izvajalec rezerviral ustrezne resurse za izvedbo projekta, ki jih v kratkem času ne more prerazporediti na druga dela in naloge in je zato upravičen do ustreznega nadomestila:
- odpoved manj kot 7 dni pred izvedbo: zaračuna se celoten pogodben znesek,
- odpoved v 7 do 15 dneh pred izvedbo: zaračuna se 50 % od vrednosti odpovedanih delovnih ur/dni,
- odpoved v 15 do 30 dneh pred izvedbo: zaračuna se 30 % od vrednosti odpovedanih delovnih ur/dni,
- odpoved v več kot 30 dneh pred izvedbo ne predvideva povrnitve stroškov odpovedi.


Svetovanje po telefonu ali po elektronski pošti

Obračuna se dejanski obseg, s tem da se vsak klic/odgovor obračuna najmanj kot 1 ura. Če je več zaporednih klicev na isto temo, se upošteva bruto čas od prvega do zadnjega klica. Če je potrebna priprava, analiza, test ipd., se ta dela zaračunajo dodatno po obsegu opravljenega dela kot običajna, nujna ali zelo nujna dela.


Pripravljenost in odzivnost, v kolikor ima stranka sklenjeno vzdrževalno pogodbo, je določena s sklenjeno pogodbo. Pripravljenost in odzivnost, v kolikor ima stranka sklenjeno vzdrževalno pogodbo:

 

Stroški za pripravljenost in odzivnost se izračunavajo glede na zahtevano razpoložljivost strokovnjakov:

- med delavnikom znotraj delovnega časa,

- med delavnikom – podaljšan delovni čas.

 

Strošek mesečne razpoložljivosti strokovnjakov glede na odzivni čas se izračuna na podlagi osnovne cene 1 delovne ure in odstotek  v tabeli (cena 1 delovne ure + %). Odstotek v tabeli upoštevajo stroške rezervacije resursov v rednem delovnem času.

 

Odzivni čas / razpoložljivost strokovnjakov:

med delavniki, od ponedeljka do petka od 8.30 do 12.00 in od 13.00 do 16.00 ure.

 

24 ur do 5 dni             0

8 ur                           30%

4 ure                         50%

2 uri                          70%

1 ura                        100%

 

V dogovorjenih časih se opravlja redno tehnično vzdrževanje, odpravlja napake in izvaja uporabniško podporo ter spremembe. Ostale storitve se izvajajo v skladu s splošno ponudbo oz. pogodbo med ponudnikom in stranko. Če so za potrebe vzdrževanja potrebna dva ali več strokovnjakov, se za vsakega dodatnega znesku doda 60 %.